سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ابتلای ۵۴ نفر به کرونا در یک مراسم عروسی /مرگ ۷ مبتلا به کرونا در هرمزگان

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: شمار مبتلایان به کرونا در استان به ۶ هزار و ۶۲۵ نفر رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان،در ۲۴ ساعت گذشته ۳۵۱ بیمار مبتلا به کرونا در هرمزگان شناسایی شد و ۷ بیمار فوت کردند.

دکتر فاطمه نوروزیان مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: از این شمار، ۱۷۲ نفر در بندرعباس، ۴۴ نفر در قشم، ۳۰ نفر در میناب، ۲۰ نفر در رودان، ۲۱ نفر در بندرخمیر، ۱۸ نفر در حاجی آباد، ۱۶ نفر در جاسک، ۱۴ نفر در بندرلنگه، ۱۲ نفر در کیش، ۳ نفر در بستک و یک نفر در سیریک ثبت شده است.

او افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۷ نفر بر اثر ابتلای به کرونا در استان جان باختند و شمار کل جان باختگان به ۸۷ نفر افزایش یافت.
نوروزیان گفت: همه جان باختگان مرد هستند و جوانترین آن‌ها ۳۰ سال و مسن‌ترین ۹۴ سال داشتند و همه دارای بیماری‌های زمینه‌ای همچون دیابت، فشار خون بالا و بیماری قلبی و ریوی بوده اند.

او گفت: ۵۴ نفر در یکی از شهرستان‌های استان به علت حضور در مراسم عروسی و رعایت نکردن فاصله فیزیکی، به کرونا مبتلا شده اند.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان افزود: با شمار مبتلایان امروز، اکنون در بندرعباس ۴ هزار و ۳۰۱ بیمار، میناب ۵۵۰، قشم ۴۴۲، رودان ۳۵۵، بندرخمیر ۲۷۰، بندرلنگه ۲۵۱، حاجی آباد ۱۷۴، کیش ۸۸، جاسک ۸۱، بستک ۴۲، سیریک ۳۹، پارسیان ۲۸ و در بشاگرد ۴ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ ثبت شده است.

دکتر نوروزیان شرکت در تجمعات و حضور در اماکن عمومی و همچنین رعایت نکردن فاصله فیزیکی را از مهمترین دلایل گسترش شیوع کرونا در استان عنوان کرد.


انتهای پیام/ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.