سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آمار جان باختگان کرونا در بوشهر همچنان رو به افزایش است

آمار جان باختگان کرونا در استان بوشهر امروز هم افزایش یافت و ۲۷ نفر رسید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر از شناسایی ۸۱ بیمار جدید مبتلا به کرونا  خبر داد و گفت: تعداد مبتلایان به این بیماری تا امروز چهارشنبه ۲۱ خرداد به دو هزار و ۱۸۱ نفر رسیده است که شامل هزار و ۲۲۶ مرد و ۹۵۵ زن است.

سعید کشمیری افزود: از ۸۱ مورد جدید ۴۲ نفر زن  و ۳۹ نفر مرد هستند، همچنین ۲۹ مورد از مبتلایان جدید در بوشهر، ۴۳ مورد در دشتستان،۲ مورد در تنگستان، ۲ مورد در دشتی، ۳ مورد در کنگان، یک مورد در عسلویه و یک مورد در دیلم شناسایی‌شده‌اند.

او  با اشاره به فوت سه نفر دیگر بر اثر کرونا، ادامه داد: یک زن از شهرستان گناوه و دو مرد از شهرستان‌های بوشهر و جم با بیماری زمینه‌ای فوت‌کرده‌اند.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر بیان کرد: از مجموع مبتلایان به کرونا در بیمارستان‌های استان یعنی دو هزار و ۱۸۱ نفر، تاکنون ۸۶۸ نفر بهبودیافته‌اند، هزار و ۲۴۸ نفر در منزل تحت مراقبت هستند و ۳۸ نفر دیگر نیز در بیمارستان به سر می‌برند.

او  با تاکید دوباره برای جدی گرفتن کرونا، گفت: برای سالم ماندن باید در خانه بمانیم، همچنین همه باید ماسک استفاده کنند، دست‌ها را به هیچ‌وجه به صورت خود نزنند، فاصله ۲ متری را در هر شرایطی از افراد دیگر به ویژه هنگام صحبت کردن حفظ کنند، مسافرت نروند و در تجمعات شرکت نکنند.

انتهای پیام/ک

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.