سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آموزش دستورالعمل‌های بهداشتی به مدیران دفاتر خدمات مسافرتی

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد از برگزاری جلسه آموزشی دستورالعمل‌های بهداشتی ویژه دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان خبرداد.

به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، هما خورشیدی، معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد گفت: باتوجه به بازگشایی برخی از تاسیسات گردشگری در سطح استان و ضرورت اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی در بخش‌های مختلف گردشگری، جلسه آموزشی ویژه مدیران دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری با همکاری انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری در بافت تاریخی شهر یزد برگزار شد.

او افزود: لزوم رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی به منظور حفظ ایمنی مسافران و جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، در این جلسه ضوابط بهداشتی و الزامات محیط کار و کارکنان تشریح شد.

خورشیدی اظهار داشت: همچنین رعایت اصول لازم برای پذیرش مراجعین به محل آژانس، الزامات حضور کارکنان و باید‌ها و نباید‌های برگزاری سفر‌های گروهی و موارد بهداشتی اقامتی و پذیرایی حین اجرای تور از جمله مواردی بود که در این جلسه برای مدیران دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری ارائه شد.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد ادامه داد: جلسه آموزشی مشابهی نیز قبلا در زمینه آموزش دستورالعمل‌های بهداشتی ویژه مدیران اقامتگاه‌های بوم‌گردی با همکاری تشکل حرفه‌ای اقامتگاه‌های بوم‌گردی برگزار شده است.

انتهای پیام/و

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.