سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر کل راهداری اردبیل:

۱۸ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی شهرستان گرمی روکش آسفالت می‌شود

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: امسال ۱۸ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی شهرستان گرمی روکش آسفالت می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی رحمتی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل در نشست با فرماندار گرمی با بیان اینکه حدود ۱۲ کیلومتر راه روستایی در قالب طرح ملی ابرار در حال اجراست گفت: طبق برنامه ریزی‌های انجام شده امسال ۱۸ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی شهرستان گرمی روکش آسفالت خواهد شد.

او افزود: اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان گرمی مسئولیت نگهداری ۹۷۰ کیلومتر از راه‌های اصلی، فرعی، روستایی، خاکی و شنی را برعهده دارد.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل فعالیت شبانه روزی گشت راهداری در محور‌ها با هدف جلوگیری از ۲۳ مورد تجاوز به حریم راه و ساخت و ساز غیر مجاز را در شهرستان گرمی یادآور شد و تصریح کرد: تاکنون ۱۵ مورد اخطار کتبی به متخلفان ابلاغ، ۴ مورد کارگاه تعطیل، ۴ عدد تابلوی غیر مجاز برچیده شده و هم چنین ۱۱ مورد مجوز ساخت و ساز نیز در دو ماهه گذشته صادر شده است.

رحمتی از توزیع ۳۰۰ حلقه لاستیک به نرخ دولتی و سهمیه‌ای بین رانندگان باری و مسافربری این شهرستان خبرداد و گفت: در ۲ ماه گذشته جهت افزایش ضریب ایمنی جاده راهداران سخت کوش شهرستان گرمی با استفاده از ۳۰۰ تن آسفالت گرم و سرد جاده‌های این شهرستان را لکه گیری کرده اند.

او بهسازی راه‌های روستایی را از اولویت‌های مهم راهداری عنوان کرد و گفت: در این زمینه بیش از ۱۸۰ کیلومتر از حریم راه‌های اصلی، فرعی، روستایی و خاکی این شهرستان توسط راهداران در مدت یادشده تسطیح، رگلاژ، شن ریزی و حریم زنی شده است.

فرماندار شهرستان گرمی نیز درجلسه بررسی مسائل و مشکلات حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای این شهرستان با قدردانی از تلاش‌های شبانه روزی راهداران گفت: امسال در بودجه شهرستان گرمی اعتبارات حوزه راهداری را با همه توان در راستای خدمت رسانی به مردم تخصیص خواهیم داد.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.