سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پذیرش دانشجوی عراقی در دانشکده علوم پزشکی آبادان/ آبادان در مسیر بین‌المللی شدن

در بازدید معاون پردیس بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران از دانشکده علوم پزشکی آبادان ،بحث پذیرش دانشجو از کشور عراق در این شهرستان بررسی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، دکتر وحید ضیایی، معاون پردیس بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران در بازدید  از دانشکده علوم پزشکی آبادان  گفت: با توجه به امکانات دانشگاه علوم پزشکی تهران و ظرفیت های دانشگاه علوم پزشکی آبادان و همچنین تعامل بین این دو مرکز علمی، به علاوه قرابت جعرافیایی آبادان با استان بصره، ارزیابی و امکان سنجی برای پذیرش دانشجوی خارجی در این شهرستان، مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.

او اضافه کرد: فضا و امکانات دانشکده علوم پزشکی آبادان به لحاظ زیرساخت و لجستیک بسیار مناسب و خوب است و قطعا فضای فیزیکی این منطقه نسبت به شهرهای بزرگ که متراکم هستند، مناسب‌تر است.

معاون پردیس بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران  ادامه داد: در این دیدار و بازدید موضوعاتی همچون نحوه اداره دانشگاه و ارائه دروس مختلف و زبان آموزش نیز تبادل نظر صورت گرفت.

دکتر ضیایی تصریح کرد:پیشنهاد ما این است که در یک یا ۲ رشته برای پذیرش دانشجوی خارجی اقدام کنیم و با رشته‌هایی در مقاطع کوتاه‌مدت مثل فوق دیپلم، لیسانس و فوق لیسانس کار را شروع کرده و بعد از کسب تجربه در سال‌های آتی در رشته‌های بلندمدت‌تری مثل پزشکی پذیرش دانشجو داشته باشیم.

معاون پردیس بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران خاطرنشان کرد: با توجه به اعتبار دانشگاه علوم پزشکی تهران در عرصه بین‌الملل و امکانات زیرساختی بسیار خوب دانشکده علوم پزشکی آبادان، جذب دانشجوی عراقی برای  هر دو مجموعه مفید و کاربردی محسوب میشود.

در این بازدید، دکتر نیک‌منش مدیر بین‌الملل، دکتر شریعت مدیر پذیرش و دکتر غیاثوندیان مدیر امور آموزشی پردیس بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران، دکتر مبارک؛ معاون آموزشی و پژوهشی، دکتر تراب‌پور؛ معاون دانشجویی و فرهنگی و جمعی از مدیران دانشکده علوم پزشکی آبادان نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.