سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خطر جدی محرومیت بیخ گوش استقلال

باشگاه استقلال به دلیل شکایت بازیکنان و مربیان اسبق خود، با خطر محرومیت و کسر امتیاز مواجه شده است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، طی چند فصل گذشته باشگاه استقلال با چند بازیکن و مربی خارجی قرارداد بست که بسیاری از آن‌ها کارایی لازم را نداشتند و پس از مدت کوتاهی از این تیم جدا شدند.  

اکنون یکی از مشکلات بزرگ باشگاه استقلال جذب بی حساب و کتاب بازیکنان و مربیان خارجی در سال‌های گذشته است که تاکنون مطالباتشان را دریافت نکردند و به همین دلیل در فیفا از باشگاه استقلال شکایت کردند.  

پرونده‌های باشگاه استقلال در فیفا به دوران قبل از حضور زمان سعادتمند باز می‌گردد و مدیرعامل کنونی باشگاه استقلال باید مطالبات سنگین شاکیان خارجی را در موعد مقرر پرداخت کند تا استقلال دچار جریمه یا محرومیت نشود.  

این در حالی است که باشگاه استقلال مشکلات مالی زیادی دارد و مطالبات بازیکنان و مربیان اسبق این تیم باید با دلار و یورو پرداخت شود که با در نظر گرفتن نوسانات قیمت ارز، ممکن است مشکلات مسئولان باشگاه استقلال دوچندان شود.

سعادتمند قصد دارد  از طریق مذاکره با طلبکاران و کمک گرفتن از حامیان مالی باشگاه و دوستان متمول خود بدهی‌های استقلال را بپردازد تا این باشگاه در فیفا دچار محرومیت یا جریمه نشود.  


بیشتر بخوانید:


تاکنون آرای برخی از پرونده‌های استقلال در فیفا مشخص شده و آبی‌ها در تمامی پرونده‌ها محکوم شدند. یکی از پرونده‌هایی که اکنون خطرش استقلال را تهدید می‌کند، شکایت بویان نایدنوف هافبک مقدونیه‌ای است که تنها چند دقیقه برای استقلال به میدان رفت و با شکایت در فیفا، این باشگاه را به پرداخت ۲۹۰ هزار دلار محکوم کرد.  

جدا از پرونده بویان که باشگاه استقلال کمتر از یک هفته برای پرداخت مطالباتش وقت دارد، پرداخت مبلغ رضایتنامه ایسما به باشگاه پاختاکور، شکایت جپاروف، شفر، فورکل و پادوانی دیگر پرونده‌های استقلال در فیفا هستند. با توجه به مشکلات مالی باشگاه  و شکایت کارگزار پیشین استقلال از این باشگاه و کارگزار جدید، سعادتمند کار سختی برای بستن این پرونده‌ها در فیفا دارد.  

احمد مددی معاون ورزشی باشگاه استقلال هم در این باره گفت: از طریق امور بین الملل تمام پرونده‌های حقوقی و شکایتی باشگاه در حال پیگیری است و پرونده بویان را هم به صورت جدی پیگیری می‌کنیم. میزان طلب بویان در کمیته انضباطی فیفا تعیین شده و ما در حال حاضر مراحل اداری را پیگیری می‌کنیم تا این پرونده به نحو مطلوب بسته شود. مجموع بدهی‌های استقلال به شاکیان خود در فیفا، رقمی بیش از یک میلیون دلار است که با توجه به نرخ فعلی ارز، بیش از ۱۷ میلیارد تومان است.  

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.