سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارجاع ۷۶ هزار مورد در مراکز درمانی تأمین اجتماعی چهارمحال و بختیاری

از نیمه دوم سال ۹۶ تا کنون، ۷۶ هزار مورد ارجاع داخلی در مراکز درمانی تأمین اجتماعی چهارمحال و بختیاری رخ داده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، محمود جاوید مدیر درمان تأمین اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: از نیمه دوم سال ۹۶ تا کنون، ۷۶ هزار مورد ارجاع داخلی در مراکز درمانی تأمین اجتماعی استان رخ داده است.

او افزود: از آنجا که درخواست بسیاری از بیماران دسترسی به خدمات تخصصی مراکز درمانی تأمین اجتماعی است لذا سیستم ارجاع داخلی به منظور تسهیل دسترسی بیماران و صرفه جویی در هزینه‌های درمانی، دارویی و تشخیصی و جلوگیری از مراجعه غیرضروری به پزشکان متخصص و جلوگیری از سرگردانی بیماران در این مدیریت درمان اجرا شد.

جاوید اضافه کرد: اقدامات درمانی و تشخیصی بیمار از سوی پزشک عمومی انجام می‌شود و در صورت لزوم بیمار به پزشک متخصص مربوطه ارجاع می‌گردد و در سطح بالاتر نیز پزشکان فوق تخصص در مراکز فوق تخصصی سازمان قرار دارند.


بیشتر بخوانید: انجام بیش از سه هزار و ۱۲۵ مورد ماموگرافی در بیمارستان امام علی (ع)


او ادامه داد: از سال ۹۶ تا کنون بیش از ۲۲ هزار مورد ارجاع منجر به ویزیت متخصصین در مراکز تابعه این مدیریت شده است.

جاوید اجرای نظام ارجاع داخلی را در پیشبرد طرح حذف دفترچه، صدور نسخه الکترونیکی و کارت هوشمند سلامت در مراکز ملکی سازمان تأمین اجتماعی مؤثر بیان کرد و افزود: نسخ صادر شده و اقدامات درمانی و تشخیصی پزشکان در پرونده پزشکی بیمار باقی می‌ماند و پزشک معالج به راحتی در روند اقدامات درمانی بیمار قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.