سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهردار اردبیل:

زیرساخت‌های ورزش همگانی در اردبیل توسعه می‌یابد

شهردار اردبیل گفت: زیرساخت‌های ورزش همگانی در اردبیل توسعه می‌یابد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حمید لطف الهیان، شهردار اردبیل در نشست با مسئولان ورزش و جوانان اردبیل گفت: از تمامی فعالیت‌های ورزشی به ویژه در توسعه زیر ساخت‌های ورزش همگانی در اردبیل حمایت خواهیم کرد.

او افزود: شهرداری اردبیل آماده همکاری با اداره کل ورزش و جوانان برای اجرای هرچه بهتر برنامه‌هایی حول محور ورزش‌های همگانی است.

شهردار اردبیل بیان کرد: دریاچه زیبای شورابیل و مسیر پیاده روی در دور این دریاچه به طول ۱۰ کیلومتر، از جاذبه‌های ویژه و ظرفیت بزرگ ورزشی در ورزش همگانی استان اردبیل است.

لطف اللهیان اضافه کرد: شهرداری اردبیل در راستای توسعه ورزش و سلامت جامعه و همچنین همگانی کردن ورزش در محلات مختلف اردبیل در بوستان‌ها و پارک‌ها نسبت به نصب وسایل ورزشی اقدام خواهد کرد.

او گفت: زیر ساخت‌های این دو رشته ورزشی هم در کنار دریاچه زیبای شورابیل می‌تواند قابلیت‌ها و جاذبه‌های ورزشی این دریاچه را دو چندان کند.

شهردار اردبیل در ادامه بیان کرد: ایجاد سایت و راه اندازی زمین تیراندازی با اهداف پروازی و ایجاد اسکله برای فعالیت‌های رشته قایقرانی از اهداف توسعه زیر ساخت‌های ورزشی در این مکان می‌باشد.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.