سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشکیل هیات موسس مجمع انجمن‌های ادبی استان قزوین

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین از آغاز به کار هیات موسس انجمن‌های ادبی استان با انتخاب ۷ عضو هیئت مدیره خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، محمد رستمی معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با اشاره به آغاز فعالیت هیات موسس انجمن‌های ادبی استان با انتخاب ۷ عضو هیئت مدیره گفت: سعید عاشقی به عنوان رئیس هیئت مدیره و شعله مکتبی، فاطمه شریف نژاد، فرزانه نوری، علی غیوری راد، محمد شهادتی و محمدحسین افشار به عنوان اعضای اصلی هیئت مدیره و علی جلیلوند به عنوان بازرس، با رای گیری از کانون‌های ادبی فعال سراسر استان انتخاب شدند.

رستمی اظهار داشت: بررسی و تصویب اساسنامه، انجام تشریفات قانونی برای اخذ پروانه فعالیت و ثبت مجمع انجمن‌های ادبی استان قزوین در اداره ثبت شرکت‌ها و موسسات غیر تجاری از وظایف هیات موسس است.

او گفت: مجمع انجمن‌های ادبی استان می‌تواند از بین خود با اعضای رسمی یک نفر را برای مدت یک سال به عنوان مدیر با تعیین حدود اختیارات معرفی نماید.

رستمی اعلام کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به زودی دفتر‌ی برای فعالیت‌های فرهنگی مجمع انجمن‌های ادبی استان تخصیص می دهد.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.