سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اشتغال ۲هزار فرزند ایثارگر در خراسان رضوی

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: پارسال برای حدود دو هزار نفر از فرزندان ایثارگران اشتغال ایجاد شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجت الاسلام حسین معصومی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی با اشاره به اشتغال حدود ۲هزار فرزند ایثارگر،گفت: استخدام رسمی برای فرزندان ایثارگران به صورت محدود وجود دارد، اما ایجاد شغل به صورت خوداشتغالی و استفاده از وام‌های اشتغال به طور گسترده انجام می‌پذیرد.

او در خصوص مسکن برای ایثارگران افزود: با توجه به اختلافی که میان اداره راه و شهرسازی و بنیاد شهید و امور ایثارگران به وجود آمده در حال رایزنی به مسئولین مربوطه هستیم تا مشکل مسکن ایثارگران مرتفع شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی ادامه داد: تاکنون طرح ساخت مسکن برای ایثارگران در شهرستان‌های مشهد، نیشابور و قوچان کلید خورده است و در تایباد نیز قول مساعد از فرماندار این شهرستان گرفته شد.

حجت الاسلام معصومی درباره کارخانه تولید رب شاهد، بیان کرد: این کارخانه مدت ها است غیر فعال مانده و با پیگیری‌های انجام شده در حال بازسازی است تا در مرداد ماه امسال اولین تولید خود را از سرگیرد، همچنین این کارخانه تولید رب بخشی از دغدغه اشتغال ایثارگران را به طور مستقیم و غیر مستقیم بر طرف خواهد کرد.

انتهای پیام// ا. چ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.