سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز مسابقات دو و میدانی از اواخر تیرماه / حد نصاب‌های دریافت جوایز مشخص شدند

رقابت‌های جایزه بزرگ دو و میدانی به عنوان نخستین مسابقه در سال جاری اواخر تیرماه برگزار می‌شود.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از روابط عمومی فدارسیون دو و میدانی، تقویم مسابقات داخلی و برون مرزی دو و میدانی در سال ۱۳۹۹ مصوب و اعلام شد که براساس آن ۳۵ رقابت برای ورزشکاران در ۲ بخش بانوان و آقایان پیش بینی شده است.

براساس تقویم اعلام شده در سال جاری ورزشکاران دو و میدانی در ۲۹ مسابقه داخلی و ۶ رقابت برون مرزی شرکت می‌کنند. بدین ترتیب رقابت‌های جایزه بزرگ تهران و مسابقات قهرمانی داخل سالن نانجینگ اولین و آخرین رویداد  تقویم  مسابقات هستند.  

همچنین مسابقات جایزه بزرگ دو و میدانی در حالی در روز‌های ۲۶ و ۲۷ تیرماه در ۲ بخش بانوان و آقایان در ورزشگاه آفتاب انقلاب برگزار می‌شود که حدنصاب‌های دریافت جوایز نقدی از سوی شورای فنی اعلام شد.  

در این رقابت‌ها که نخستین میدان نبرد برای ورزشکاران  دو و میدانی در سال ۹۹ به شمار می‌رود، فدراسیون جوایز نقدی در ۳ بخش شامل نفرات اول تا سوم هر ماده، رکوردشکنان ملی و کسانی که موفق به رسیدن به حدنصاب‌ها شوند اهدا خواهد کرد.

در مسابقات  جایزه بزرگ دو و میدانی ورزشکاران دعوت شده در مواد ۱۰۰ متر، ۴۰۰ متر، ۸۰۰ متر، ۵۰۰۰ متر، ۱۱۰ مانع، ۱۰۰ مانع (بانوان)، ۴۰۰ مانع، پرتاب وزنه، پرتاب دیسک، پرتاب نیزه، پرتاب چکش، پرش طول، پرش سه گام، پرش ارتفاع و پرش با نیزه با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.  

حد نصاب‌های تعیین شده در ۲ بخش بانوان و آقایان به شرح ذیل است؛  

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.