سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

احتمال غیبت دیاباته در چند بازی ابتدایی استقلال

مهاجم گلزن آبی پوشان اضافه وزن شدید دارد و به نظر می‌رسد در ترکیب استقلال برای چند بازی ابتدایی لیگ برتر جایی نخواهد داشت.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از تعطیلی رقابت‌های لیگ برتر شیخ دیاباته مهاجم اهل مالی استقلال برای درمان مصدومیت خود، کمی دیرتر از میلیچ و بودروف از ایران خارج شد.

دیاباته کمی پس از تعطیلی تمرینات استقلال به فرانسه رفت، اما این بازیکن در دوارن قرنطینه نتوانست برنامه‌های تمرینی کادرفنی را به خوبی انجام دهد و دچار اضافه وزن شدید شد.

مهاجم استقلال صبح امروز و در حالی که تمرینات آبی پوشان تعطیل بود به سالن بدنسازی رفت تا بخشی از عقب ماندگی خود را جبران کند و بدنش را به شرایط ایده آل برساند.


بیشتر بخوانید: اضافه وزن شدید دیاباته


به احتمال زیاد دیاباته به علت وضعیت بدنی نامناسب نمی‌تواند تیمش را همراهی کند و چند بازی ابتدایی لیگ را از دست خواهد داد. این در حالی است که آبی پوشان امیدوارند با کسب نتایج خوب از بازی معوقه برابر فولاد و ۹ بازی دیگر تا پایان لیگ بتوانند علاوه بر کسب سهمیه قطعی لیگ قهرمانان آسیا، با لغزش دیگر مدعیان به قهرمانی برسند و به همین دلیل مجیدی باید بتواند از تمام بازیکنانش به بهترین شکل استفاده کند.  

مسلما آماده نبودن و غیبت دیاباته در ترکیب استقلال، علاوه بر اینکه استقلالی‌ها را متضرر خواهد کرد می‌تواند کار این بازیکن برای بازگشت به ترکیب را دشوار‌تر کند، زیرا استقلال در این پُست از حضور ۲ مهاجم گلزن دیگر بهره می‌برد که در دوران غیبت دیاباته با یکدیگر همکاری و هماهنگی خوبی داشتند.  

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.