سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازیکن اسبق استقلال:

مدیران استقلال فقط به من وعده دادند/ دوست ندارم هواداران استقلال را ناراحت کنم

نظری گفت: دوست ندارم هواداران استقلال را ناراحت کنم، اما مدیران این باشگاه کاری کرده اند که برای گرفتن حقم مجبور شدم شکایت کنم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی محمد نظری بازیکن اسبق تیم فوتبال استقلال درباره شکایت از این باشگاه به دلیل دریافت نکردن مطالباتش گفت: طلب من مربوط به سال ۹۲ است و برای گرفتن آن با مدیران قبلی باشگاه هم صحبت کرده بودم و به توافقاتی هم رسیده بودیم، اما متاسفانه مدیران باشگاه کاری نکردند.

محمد نظری در ادامه گفت: سال قبل برای دریافت مطالباتم حکم گرفتم و به مسئولان باشگاه پیغام هم دادم، اما متاسفانه جوابی نگرفتم. مجبور شدم پیش سهیل مهدی بروم و از استقلال به AFC شکایت کنم. ۹ تیرماه AFC برای پرداخت مطالباتم راستی آزمایی می‌کند و اگر طلبم را ندهند، احتمال دارد مجوز این باشگاه صادر نشود.

بازیکن اسبق استقلال گفت: حدود ۴۰۰ میلیون از استقلال طلب دارم و برای دریافت آن، سال ۹۸ از استقلال شکایت کردم. با ۳ مدیرعامل استقلال صحبت کردم و همه آن‌ها فقط به من وعده وعید دادند. حتی مالیات پولی که نگرفتم را هم پرداخت کردم. به یکی از مدیران استقلال گفتم مالیات من ۱۳۷ میلیون است و از شما می‌خواهم فقط همین مالیاتم را بپردازید و من دیگر قید طلبم را می‌زنم، اما او هم فقط به من وعده داد. سال ۹۸ مجبور شدم مالیاتم را خودم بپردازم و این اتفاقات خیلی من را ناراحت کرد. متاسفانه در فوتبال ایران تا وقتی شکایت نکنید، به حق و حقوق خود نمی‌رسید.


بیشتر بخوانید: شکایت ملی پوش سابق فوتبال از باشگاه استقلال


او افزود: سال ۹۸ برای دریافت مطالباتم رای گرفتم و از کمیته تعیین وضعیت گلایه دارم که چرا با این شرایط کارت بازی ارسلان مطهری را صادر کرد، در صورتی که این کار نباید انجام می‌شد.

محمد نظری عنوان کرد: دوست ندارم هواداران استقلال را ناراحت کنم، اما باید به آن‌ها بگویم که مسئولان باشگاه فقط به من وعده وعید دادند و من را مجبور به شکایت کردند. برخی‌ها به من گفته بودند آخر با تو کاری می‌کنند که برای گرفتن حقت مجبور به شکایت شوی.

او درباره مصدومیت بازیکنان با شروع تمرینات و مسابقات گفت: ۶ - ۷ بازیکن تیم ما مصدوم هستند. شرایط خیلی بد است. به هر حال وقتی ۳ ماه تمرینات و مسابقات تعطیل می‌شود و یک دفعه بازی‌ها و تمرینات به صورت فشرده برگزار شود، به بازیکن فشار می‌آید. از سازمان لیگ تشکر می کنم که بازی‌ها را یک هفته به تعویق انداخت تا بازیکنان فرصت بیشتری برای تمرین و بدنسازی داشته باشند.

بازیکن اسبق استقلال گفت: کاش از همان ابتدا به جای تعطیل کردن لیگ، مسابقات را به صورت فشرده برگزار می‌کردند، زیرا آن زمان بدن بازیکنان آماده بود و تاکنون لیگ تمام شده بود، اما اکنون باید ۴ - ۵ روز یک بار بازی کنیم و کارمان سخت‌تر شده است. به هر حال باید تابع تصمیمات سازمان لیگ باشیم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.