سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

نرخ آرایشگاه‌های مردانه تغییر می‌کند؟

به گفته رئیس اتحادیه صنف آرایشگران مردانه تهران نرخ آرایشگاه‌های مردانه تغییری نداشته است.

عباس گلشن، رئیس اتحادیه صنف آرایشگران مردانه تهران در گفت و گو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص قیمت خدمات آرایشگاه‌های مردانه تهران، بیان کرد: نرخ خدمات آرایشگاه‌های مردانه توسط اتاق اصناف اعلام می شود، به این گونه که اتاق اصناف تصمیم می گیرد آرایشگاهی بر اساس درجه بندی که دارد چه میزان مجاز به دریافت مبلغ از مشتری است.

به گفته این مقام مسئول، آرایشگاه‌های تحت پوشش اتحادیه با وجود افزایش هزینه ها، هنوز از تعرفه دو سال گذشته استفاده می‌کنند.

رئیس اتحادیه صنف آرایشگران مردانه تهران در خصوص اختلاف قیمت برخی از آرایشگاه های مردانه در سطح شهر، تشریح کرد: واحد‌های صنفی اغلب از ۲ شیوه برای کسب درآمد بیشتر استفاده می‌کنند. برخی از آنها خدمات ویژه‌ای را برای مشتری تعریف می کنند که به اصطلاح جزو خدمات VIP به شمار می رود و تنها به برخی از  مشتریان خاص ارائه می‌دهند.


بیشتر بخوانید


گلشن ادامه داد: در برابر آن، برخی از آرایشگاه ها سیاست خدمات ارزان را برای جذب مشتری به کار می‌برند. نکته ای که وجود دارد مشتریان VIP با توافق قبلی و انتخاب خود خدمات خاص را دریافت می‌کنند که بر این اساس خدمات آنها در درجه یک قرار می گیرند.

به گفته این مقام مسئول نرخ آرایشگاه های مردانه تغییری نداشته است.

رییس اتحادیه صنف آرایشگران مردانه تهران با بیان اینکه شغل آرایشگری یک هنر با ارزش است، گفت: باید به این هنر اهمیت داد به گونه ای که حتی این هنر می‌تواند به صورت یک رشته دانشگاهی ارائه شود.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه تمام واحدهای صنفی ملزم به رعایت بهداشت هستند، گفت:  نکته بسیار مهم در واحد‌های مردانه، رعایت بهداشت است و با این شیوع کرونا این الزام باید سخت تر از گذشته شود. بهداشت اگر در این واحد‌ها رعایت نشود می‌تواند عامل گسترش بیماری‌های خطرناکی شود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۴:۲۳ ۲۳ اسفند ۱۴۰۰
ظاهراً هییییچ نظارتی روی پیرایشگاه‌ها نیست! هر کسی هرچقدر دلش میخواد میگیره اون هم برای کاری نه چندان سخت و وقت گیر و حرفه‌ای غیر علمی!
کیهان
۲۰:۴۶ ۱۶ اسفند ۱۴۰۰
امروز، ۱۶ اسفند ۱۴۰۰، رفتم آرایشگاه، باور کنید، واسه فقط ۱۰ دقیقه اصلاح ساده ۶۰ تومن گرفت (تنکابن).
کمی منطق باید وجود داشته باشه یا نه؟ فرم دادن؟ وقتی گرفته؟ کار خاصی انجام داده؟ شسته موها رو؟ صورت رو اصلاح کرده؟ .. فقط کوتاه کردم، ساده ساده. بله مشتری فرم بخواد، طرف هم یه ساعت وقت گذاشته باشه، بگیره ۱۰۰. آخه نماید لول بندی داشته باشن؟ نباید بین شون فرق یا تفاوتی بزاید، امتحانی بگیرید که طرف سطحش چقدره؟ فن بیانش، ادبش چقدره؟
آخه این چه وضع نرخ گذاریه؟ من کارم مرتبط با IT هست، روزی ۲۰۰ به زور در میاریم.
شما خودتون نون حرام رو در جامعه اشاعه میدید، بعد میگید جامعه ایمان رو از دست داده؟ کاری کردید هیچ فرقی بین کار یدی با کار علمی وجود نداشته باشه. جامعه رو به سمت یه جامعه کارگری سوق میدید.. هر کسی کارهای پیش پا افتاده تر انجام بده _حالا میخواد دلالی باشه، یا کاری بدون نیاز به تخصص خاص_ راحت تر زندگی کنه، به اینصورت کفه ترازو به سمت اقشار بی‌سوادتر جامه می‌چربه. دارید کاری می‌کنید _همینطور که همین حالا وجود داره_ افراد بدون قوه تحلیل و منطق بشن زمامدار جامعه.
وطن پرست
۱۰:۵۳ ۱۶ آذر ۱۳۹۹
همین الان از ارایشگاه مردانه برج الوند برمی گردم. قیمت ۶۰ هزارتومن.
قيمتهاي لاكچري
۱۰:۵۳ ۲۱ خرداد ۱۳۹۹
قيمتهاي لاكچري آرايشگاههاي مردانه با يك قيچي و شانه و يك تيغ با 15000 تا 20000 تومان كم است ؟! بعضا تا 50000 تومان از مشتري اخذ مي كنند .