سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حقیقت: پیش از آغاز مسابقات لیگ برتر، از بازیکنان تست PCR می‌گیریم

پزشک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برنامه ما این است که پیش از شروع مسابقات، یک بار دیگر تست PCR از بازیکنان گرفته شود تا مشکلی برای تمرینات و بازی‌ها نباشد.

علیرضا حقیقت، پزشک تیم فوتبال پرسپولیس تهران در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره رعایت پروتکل‌های بهداشتی در تمرین سرخپوشان بیان کرد: تمامی سعی و تلاش تیم پزشکی پرسپولیس این است که به نحو احسن به اعضای تیم سرویس بدهیم. در بدو ورود بازیکنان، علائم بهداشتی آن‌ها کنترل می‌شود و سپس از تونل ضدعفونی کننده عبور می‌کنند.

او افزود: ماسک و دستکش به بازیکنان داده می‌شود و همچنین درباره کرونا نیز به آن‌ها آموزش داده شده است تا همه چیز به خوبی تمام شود. تست PCR پیش از شروع تمرینات گرفته شد که ۲ مورد مثبت داشتیم و پس از ۲ هفته قرنطینه، شرایط آن‌ها خوب شد و به تمرینات بازگشتند.

حقیقت ادامه داد: پیگیری‌ها ادامه خواهد داشت تا همه چیز به نحو احسن انجام شود. برنامه ما این است که پیش از شروع مسابقات، یک بار دیگر تست PCR از بازیکنان گرفته شود تا مشکلی برای تمرینات و بازی‌ها نباشد. برای بازی‌های دوستانه تلاش کردیم با تیم‌هایی بازی کنیم که تست را پشت سر گذاشته باشند تا مشکلی بوجود نیاید.


بیشتر بخوانید:


پزشک تیم فوتبال پرسپولیس تهران خاطرنشان کرد: در بازی  چهارشنبه با گل گهر نیز سعی می کنیم تا این پروتکل رعایت شود.   پروتکلی که درحال حاضر تدوین شده برای تمرینات است و باید منتظر ماند تا موقع شروع مسابقات چه پروتکلی داده خواهد شد. اگر در آن پروتکل موارد گفته شود قطعا رعایت خواهیم کرد تا فاصله اجتماعی در هواپیما، اتوبوس و هتل رعایت شود.

حقیقت در پایان گفت: برای بازی‌هایی که مهمان هستیم، به هتل‌هایی می‌رویم که اتاق‌ها را ضدعفونی کرده باشند و مسائل تغذیه رعایت شود تا مشکلی نداشته باشیم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.