سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تمدید مهلت ثبت نام در جشنواره قرآن دانشگاه علمی وکاربردی همدان

رئیس دانشگاه جامع علمی و کاربردی استان همدان از تمدید مهلت نام نویسی در جشنواره قرآن دانشگاه علمی وکاربردی این استان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛  محمود تعجبی، رئیس دانشگاه جامع علمی و کاربردی استان همدان گفت: شانزدهمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه جامع علمی کاربردی استان همدان نیمه دوم امسال برگزار می‌شود.

او با اشاره به اینکه ثبت‌نام در این جشنواره از فروردین امسال آغاز شده است، گفت: علاقمندان می‌توانند تا پایان خرداد ماه سال جاری در این مسابقات نام نویسی کنند.

رئیس دانشگاه جامع علمی و کاربردی استان همدان با بیان اینکه این جشنواره در دو بخش شفاهی و کتبی برگزار می‌شود، گفت: این دور از مسابقات در سه بخش دانشجویان، اساتید و کارکنان برگزار خواهد شد که بخش رقابتی دانشجویان در ۶ بخش آوایی، کتبی، پژوهشی، فناوری، هنری و ادبی و در قالب ۳۴ رشته برگزار خواهد شد.

تعجبی اضافه کرد: بخش رقابتی اساتید و کارکنان دانشگاه نیز در سه بخش آوایی، کتبی و پژوهشی در قالب ۹ رشته برگزار خواهد شد.

او ادامه داد: اعتلای دانش، ایمان، اخلاق و بصیرت دینی دانشگاهیان و توسعه فضای معنوی و قرآنی در دانشگاه، تعظیم شعائردینی و تشویق فعالیت‌های قرآن و عترت دانشگاهیان، آشنایی هر چه بیشتر دانشگاهیان با سیره اهل بیت (ع) و هدایت استعداد‌های دانشجویان هنرمند در جهت تولید آثار فاخر هنری دینی از اهداف برگزاری این جشنواره است.

رئیس دانشگاه جامع علمی و کاربردی استان همدان عنوان کرد: علاقه مندان می‌توانند برای ثبت نام و اطلاع از نحوه ارسال آثار در شانزدهمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه جامع علمی کاربردی به آدرس الکترونیکی http://quran.uast.ac.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.