سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار کردن مطرح کرد:

ارزیابی دستگاه‌ها در گرو نقش آنان در توسعه استان است

مرادنیا گفت: باید نقش هر کدام از دستگاه‌های اداری در توسعه کردستان تعریف شود و ارزیابی عملکرد‌ها بر مبنای آن صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، بهمن مرادنیا در دومین جلسه شورای راهبردی توسعه مدیریت استان، اظهار داشت: از اعضای این شورا انتظار می‌رود پیشنهادات و نظراتی ارائه دهند تا محور‌های شش گانه تعریف شده در دستورالعمل شورا، محقق شود.

اوافزود: میزان رضایتمندی مردم، شاخص‌ها و توسعه استان نشان می‌دهد در این زمینه‌ها توفیقی نداشته ایم لذا باید تلاش کنیم وضعیت را بهبود بخشیم.

مرادنیا همچنین تصریح کرد: باید بپذیریم ارزیابی عملکرد مدیران واقعی نیست چرا که برخی دستگاه‌ها مسؤولیت کمتر و فرصت بیشتری دارند.

استاندار خاطرنشان کرد: برخی دستگاه‌ها اصلا پاسخگو نیستند و برخی دیگر همیشه در تیررس (افکار عمومی و رسانه ها) قرار دارند و حوزه وظایف آن‌ها بسیار گسترده است لذا باید نقش هر کدام از دستگاه‌های اداری در توسعه استان تعریف و ارزیابی عملکرد‌ها بر مبنای آن صورت گیرد.

او در ادامه اذعان نمود: اگر واقعا می‌خواهیم محور‌های شورای راهبردی توسعه مدیریت استان محقق شود، لازم است متناسب با هر محور کمیته‌ای تشکیل شود تا برنامه‌های تعریف شده را رصد و در پایان سال به جمعبندی برسند.

با توجه به تاکید برنامه‌های این شورا بر لزوم توسعه دولت الکترونیک، مرادنیا از مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خواست در جلسه آینده شورا گزارشی از میزان آمادگی زیرساخت‌های استان در راستای تحقق این مهم، آماده و ارائه نماید.

شایان ذکر است، ۶ محور اصلی تعریف شده در شورای راهبردی توسعه مدیریت استان عبارتند از، اصلاح ساختار سازمانی، توسعه دولت الکترونیک، مدیریت سرمایه انسانی، بهبود فضای کسب و کار و ارتقاء بهره وری، ارتقاء سلامت اداری مسؤولیت پذیری و پاسخگویی، استقرار نظام مدیریت عملکرد.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.