سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با خدمات چاپ پرچم و فروشگاه های پرچم بیشتر آشنا شویم

پرچم ها نماد فرهنگ ، شجاعت و اندیشه های یک ملت می باشند.هر رنگ و نشانه ای در آن داستان خاص خود رادارد. چاپ و تهیه و فروش پرچم آن طور که به نظر می آید کار ساده ای نیست. زیرا رعایت جزئیات خاص در اینکار ضامن موفقیت در دنیای تجارت این محصول می باشد.

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  پرچم ها نماد فرهنگ ، شجاعت و اندیشه های یک ملت می باشند.هر رنگ و نشانه ای در آن داستان خاص خود رادارد. چاپ و تهیه و فروش پرچم آن طور که به نظر می آید کار ساده ای نیست. زیرا  رعایت جزئیات خاص در اینکار ضامن موفقیت در دنیای تجارت این محصول می باشد. ‌با ما همراه باشید تا با انواع پرچم های پرکاربردی که از آنها در مراسم ها و امور تبلیغاتی استفاده می شود آشنا شوید.

  • پرچم رومیزی

این نوع محصول  برای قرار گرفتن روی میز استفاده می شود و در چند  مدل مختلف چاپ و تولید می گردد و در فروشگاه پرچم ارائه می شود.

الف)پرچم رومیزی ریشه دار

از عمومی ترین مدل های تولید شده در کل دنیا و ایران می باشد. در تهیه این نوع پرچم لگوی مورد نظر شما در وسط آن قرار می گیرد و رنگ های ریشه اطراف آن متناسب با طرح لگو در اطراف آن قرار می گیرد. جنس پارچه آنها از ساتن مات یا براق و همچنین پارچه مخمل می باشد و پایه آنها  می تواند انواع مختلفی از جمله سنکی ، استیل ، پلکسی و ... باشد.

ب) پرچم رومیزی لیزری

این نوع پرچم از انواع مدرن و جدید پرچم رومیزی می باشد. هیچ  ریشه ای در اطراف آن وجود ندارد و بر روی پایه استیل قرار می گیرد.  جنس پارچه آن هم عمدتاَ از  ساتن براق می باشد. از ساتن براق برای چاپ پرچم دو رو هم استفاده می شود . زیبایی این محصول زمانی بیشتر نمایان می شود که چندین عدد از آن را در کنار یکدیگر قرار دهیم .

پ) پرچم رومیزی یاد بود

چاپ و تهیه این نمونه از پرچم ها از شکل های به جا مانده از نمونه های آن  در  زمان قدیم الهام گرفته شده است. البته مقیاس و اندازه آنها بسیار کوچکتر است. جنس پارچه این نوع پرچم ها از ساتن مات و براق است که دور تا دور آنها ریشه هایی قرار دارد. مورد استفاده سایز این نوع پرچم ها 20 در 29 سانتی متر می باشد. به دلیل شکل و نوع ایستادن این نوع پرچم های رومیزی عمدتاَ  چاپ طرح و لگو روی یک روی آن می باشد.

ت) پرچم تی شکل

این نوع پرچم به شکل حرفT انگلیسی است و بیشتر برای چاپ طرح و لگوی سازمان ها استفاده می شود. در سه سایز کوچک ، متوسط و بزرگ در فروشگاه پرچم موجود می باشد.جنس پارچه آنها نیز از نوع ساتن می باشد و پایه آنها  از جنس استیل است.

 

  • پرچم تشریفات

پرچم تشریفاتی پرچم هایی هستند که به صورت ایستاده روی زمین قرار می گیرند و عمدتاَ مخصوص قرارگرفتن در سالن همایش ها و هتل ها و مراسم های رسمی  می باشد.پرچم تشریفات یا همان پرچم ایستائه در  انواع مختلفی از جمله ساتن ،برش لیزری ، مخروطی و لمینتی ، مخمل و جیر تولید و ارائه می شود.پایه های پرچم تشریفات در مدل های پنجه شیری  ، خورشیدی ، و استیل در رنگ های طلایی و نقره ای در بازار به فروش می رسد.

 

  • پرچم اهتزاز

پرچم اهتزاز پرچم های بزرگی است که در ورزشگاهها و یا در سطح شهر و در جشن های ملی و مذهبی استفاده می شود. این پرچم ها از جنس ساتن و ژرسه هستند و با توجه به ضخامت محصولی که تهیه می شود جنس آنها تغییر می کند. روش چاپ روی  آن به صورت چاپ اسیدی یا بصورت گلدوزی شده بر اساس طرح مورد نظر مشتری  می باشد. اما نکته اصلی در چاپ روی پرچم اهتزاز  اینست که به صورتی باشد که  از دو طرف به راحتی دیده شود. از آنجا که این نوع پرچم ها برای فضاهای باز استفاده می شود  ودر معرض وزش باد و تابش آفتاب و باران هستند باید جنس آن از پارچه با کیفیت انتخاب شود.

قیمت پرچم

 با توجه به چند مورد  قیمت پرچم متفاوت می باشد.

  • نوع پارچه ای که در تولید پرچم استفاده می شود
  • کیفیت پارچه ای که برای تولید پرچم استفاده می شود
  • نوع پایه پرچمی که برای آن انتخاب می شود
  • اندازه پرچم در قیمت پرچم حتما تاثیر گذار است
  • نوع چاپی که بر روی پرچم انجام می شود

این موارد از عوامل مهمی هستند که در قیمت پرچم تاثیر زیادی دارد. مهمترین مورد در تهیه پرچم کیفیت آن می باشد. شما می توانید از فروشگاه پرچم ایرانیان پابلیش محصولات با کیفیت را با قیمت مناسب خریداری کرده و در مراسم و همایش های خود استفاده کنید.

رعایت چند نکته مهم و کلیدی در مورد فروش پرچم لازم است:

  • محصولات با کیفیت را در اختیار مخاطبان خود قرار دهید
  • زمانبندی مناسب برای آماده سازی سفارش مشتریان داشته باشید
  • تنوع در طرح و مدل های مختلف پرچم را در فروشگاه پرچم خود داشته باشید
  • فروشگاه پرچم آنلاین و اینترنتی داشته باشید
  • از تکنولوژی روز برای تولیدات پرچم خود استفاده کنید    
  • استاندارد های مهم و اساسی را در تولید پرچم رعایت کنید.

انتهای پیام/

برچسب ها: نبض بازار ، پرچم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.