سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان خبر داد؛

افزایش ۶۱ نفری مبتلایان به کرونا در سنندج

طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۸۳ بیمار جدید مبتلا به کرونا در کردستان شناسایی شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان با اعلام اینکه که با شناسایی ۱۸۳ بیمار جدید، شمار مبتلایان به کرونا از روز گذشته تا کنون از ۳ هزارو ۹۸۴ مورد به ۴ هزارو ۱۶۷ مورد رسیده است، توضیح داد: متاسفانه باز هم بیشترین آمار مبتلایان به کرونا مربوط به شهرستان سنندج است که بیشترین بیماران بستری شده را دارد و وضعیت آن قرمز است.

او ۶۱ بیمار جدید را مربوط به شهرستان سنندج اعلام کرد که با احتساب این تعداد، شمار مبتلایان این شهرستان از مرز هزارو ۵۰۰ نفر عبور کرده و از روز گذشته تاکنون ازهزارو ۴۴۸ نفر به هزارو ۵۰۹ نفر رسیده است.

رضاعی، وضعیت شهر‌های مریوان، دیواندره، قروه و کامیاران را هم وخیم ارزیابی کرد و درباره تعداد بیماران این شهر‌ها گفت: در مریوان طی ۲۴ ساعت گذشته با شناسایی ۳۳ مورد جدید، شمار مبتلایان از ۳۵۶ نفر به ۳۸۹ نفر رسیده است. همچنین شمار مبتلایان در دیواندره هم با ۳۰ مورد جدید، از ۳۷۳ مورد به ۴۰۳ نفر رسیده، در قروه با ۲۱ بیمار جدید، شمار مبتلایان از ۳۰۲ نفر به ۳۲۳ نفر رسیده و شمار مبتلایان به کرونا در کامیاران هم طی ۲۴ ساعت گذشته با شناسایی ۲۱ مورد جدید از ۱۹۱ نفر به ۲۱۲ نفر رسیده است.

او درباره آمار دیگر شهر‌های استان که وضعیت باثبات‌تر دارند، خاطرنشان کرد: سقز ۵۸۰ نفر (بدون تغییر)، بانه ۳۳۴ نفر (۳ نفر افزایش)، بیجار ۲۰۸ نفر (۳ نفر افزایش)، دهگلان ۱۵۹ نفر (۶ نفر افزایش) و سروآباد ۵۰ نفر (۵ نفر افزایش) مبتلای قطعی به کروناویروس دارند.

رضاعی یادآور شد: از ابتدا تاکنون تعداد کل آزمایشات انجام گرفته برابر ۱۴ هزارو ۳۵۵ نمونه است که از این تعداد هزارو ۴۶۷ مورد مثبت، ده هزارو ۱۸۸ مورد منفی است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان با اعلام دو هزار و ۹ بیمار بهبود یافته، افزود: متاسفانه ۱۷۳ نفر (۴۳ نفر در سقز، ۴۳ نفر در سنندج، ۲۱ نفر در قروه، ۲۰ نفر در بانه، ۱۸ نفر در کامیاران، ۱۰ نفر در بیجار، هشت نفر در مریوان، هفت نفر در دیواندره و سه نفر در دهگلان) به دلیل ابتلاء به کروناویروس فوت شده‌اند که از روز گذشته یک مورد اضافه شده و آن یک نفر هم مربوط به شهرستان مریوان بوده است.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.