سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تحویل احکام دوره مربیگری و داوری به رییس هیات موتور سواری و اتومبیلرانی

رییس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی گفت : احکام دوره مربیگری و داوری استان کرمانشاه تحویل رییس هیات موتور سواری و اتومبیلرانی کرمانشاه شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ ناظمی رییس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی از اقدام رییس هیات استان کرمانشاه در برگزاری کلاس‌های داوری و مربیگری برای نخستین بار در کشور تقدیر کرد.

محمد جواد کرانی رییس هیات استان کرمانشاه گفت : کلاس‌های داوری و مربیگری برای نخستین بار در سطح کشور برگزار شد و تا کنون در استان کرمانشاه نیز بی سابقه بوده است.

او با اشاره به بالاترین آمار مربی و داور در استان کرمانشاه افزود:۵۰ داور و مربی درجه سوم صاحب مدرک معتبر از فدراسیون شدند.

او ادامه داد:قرار است در استان کرمانشاه آموزش مهارت‌های رانندگی ازسوی مربیان حرفه‌ای برای عموم شهروندان برگزار شود تا از این طریق بتوانیم تصادفات راکاهش دهیم.

کرانی ساختار استاندارد مطابق بااصول بین المللی و به روز سیستم آموزشی را نیاز این رشته مهیج اعلام کرد وافزود: باید بتوانیم با تربیت مربیان وداوران متبحر آشنا به علم روز دنیا ورزشکاران وعلاقه‌مندان این رشته ورزشی را آموزش دهیم .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.