سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ثبت نام از برادران و خواهران علاقمند به تحصیل در حوزه‌های علمیه سراسر کشور

معاون فرهنگی کمیته امداد استان کرمانشاه از ثبت نام برادران و خواهران علاقمند به تحصیل در حوزه‌های علمیه سراسر کشور برای سال تحصیلی ۱۳۹۹_۱۴۰۰ خبر داد .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ کامیار جمشیدی معاون فرهنگی کمیته امداد استان کرمانشاه با بیان اینکه ثبت نام از برادران و خواهران علاقمند به تحصیل در حوزه‌های علمیه سراسر کشور برای سال تحصیلی ۱۳۹۹_۱۴۰۰ آغاز شده است، گفت : جوانان مددجو علاقمند و مستعد به تحصیل در حوزه‌های علمیه می‌توانند تا پایان تیرماه به سایت الکترونیکی حوزه‌های علمیه مراجعه و ثبت نام کنند.

او با اشاره به انعقاد تفاهم نامه بین کمیته امداد و حوزه‌های علمیه، گفت : بنا بر اعلامیه" مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه" ثبت نام پذیرش از برادران و خواهران علاقمند به تحصیل در حوزه‌های علمیه سراسر کشور برای سال تحصیلی ۱۳۹۹_۱۴۰۰ آغاز شده است.

جمشیدی با بیان اینکه جوانان مددجو نیز می‌توانند با مراجعه به سایت الکترونیکی حوزه‌های علمیه، ثبت نام کنند، افزود: متقاضیان برای ثبت نام و پذیرش به سایت الکترونیکی حوزه علمیه اصفهان، خراسان، برادران و خواهران قم و جامعه الزهرا مراجعه کنند.

او ادامه داد: همچنین حوزه‌های علمیه مرکز استان و شهرستان‌ها نیز همزمان با این حوزه‌های علمیه آماده جذب و پذیرش از جوانان مستعد هستند.

معاون فرهنگی کمیته امداد استان کرمانشاه افزود: مددجویان متقاضی و علاقمند به ثبت نام در حوزه‌های علمیه می‌توانند برای دریافت راهنمایی‌های بیشتر از شرایط ثبت نام و آزمون حوزه‌های علمیه به واحد فرهنگی این نهاد در شهرستان‌ها مراجعه کنند.

شایسته ذکر است، سایت مسیر طلبه به آدرس اینترنتی masirtalabe.ir نیز که دارای عناوین و موضوعاتی اعم از آشنایی با حوزه علمیه، معرفی رشته‌ها و مراکز تخصصی، طلبه کیست و طلبگی چیست و دانستنی‌های حوزوی است به منظور بهره‌برداری از محتوای آن و آشنایی بیشتر و پاسخگویی به سوالات مخاطبین و انتخاب آگاهانه رشته، شغل و مهارت مناسب طلبگی در دسترس علاقمندان قرار گرفته است .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.