سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آتش دوباره به جان دراک افتاد

ارتفاعات دراک دوباره دچار آتش سوزی شد.

عدلو مسئول روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، اظهار کرد: ارتفاعات دراک دوباره دچار آتش سوزی شده است و نیروهای آتش نشانی در محل حضور دارند و اقدامات لازم را برای خاموش کردن آتش انجام داده اند و عملیات اطفاء همچنان ادامه دارد.

او تصریح کرد: وزش باد انجام عملیات و خاموش کردن آتش را دچار مشکل کرده است.

رحیم آزادی مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس نیز در گفت‌وگو با خبرنگار ما بیان کرد: آتش سوزی دوباره منطقه دراک با بی احتیاطی برخی گردشگران رخ داد.

او ادامه داد: هم اکنون همه نیرو‌های امدادرسان از جمله منابع طبیعی، آتش‌نشانی و فرمانداری در محل حضور دارند و در حال اطفاء و مهار آتش‌سوزی هستند.


بیشتر بخوانید


مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس تصریح کرد: وزش باد مهار آتش را سخت کرده است.

رحیم آزادی با بیان اینکه هنوز میزان خسارت این آتش‌سوزی مشخص نیست، اضافه کرد: پس از مهار آتش میزان خسارت را منابع طبیعی بررسی و اعلام می‌کند.

او، از شهروندان درخواست کرد: پس از حضور در طبیعت و تفریح، در صورتی که آتش روشن کرده باشند آن را خاموش کنند تا شاهد چنین حوادث و خسارت به طبیعت نباشیم.

ساعت ۱۲ ظهر امروز  منطقه کوه دراک و تنگ سرخ دچار آتش سوزی شد، که ۶ ایستگاه آتش نشانی به همراه ۴۰ نیروی آتش نشان و ۲۰ نفر از نیر‌وهای داوطلب آتش نشان در محل حضور پیدا کرده و آتش را خاموش کردند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.