سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشدید بازرسی‌های بهداشت محیط در بسیج مقابله با کووید ۱۹

بازرسی‌های بهداشت محیط در بسیج مقابله با کووید ۱۹ با توجه به بازگشایی اصناف و افزایش تردد‌ها در بازار در چهارمحال و بختیاری تشدید می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سید راشد جزایری سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد و رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری، از تشدید بازرسی‌های بهداشت محیط در بسیج مقابله با کووید ۱۹ با توجه به بازگشایی اصناف و افزایش تردد‌ها در بازار خبر داد.

او افزود: از ۲۸ اردیبهشت ماه ۹۹ تا ۱۰ خرداد ماه یک هزار و ۴۹۱ مورد بازدید از اماکن عمومی استان به عمل آمد.

جزایری تعداد کل مراکز تهیه و توزیع، طبخ، عرضه و فروش مواد غذایی تحت پوشش را ۱۲ هزار و ۵۰ باب اعلام و اضافه کرد: تعداد کل اماکن عمومی تحت پوشش نیز چهار هزار و ۸۷۸ باب است.

او همچنین، تعداد کل مراکز تهیه و توزیع، طبخ، عرضه و فروش مواد غذایی بازدید شده را هفت هزار و ۱۵۰ باب اعلام کرد.

جزایری ادامه داد: طی این مدت شش هزار و ۳۹۸ مرکز تهیه، توزیع، طبخ و عرضه و فروش مواد غذایی و یک هزار و ۵۲۵ مکان عمومی پروتکل گندزدایی را رعایت نموده اند.

او به رعایت بهداشت و اصول حفاظت فردی از سوی شش هزار و ۲۲۵ مرکز تهیه، توزیع، طبخ و عرضه و فروش مواد غذایی اشاره کرد و افزود: همچنین ۸۹۵ مکان عمومی این اصول را رعایت نموده اند.

جزایری گفت: در بازه زمانی ۲۸ اردیبهشت تا ۱۰ خرداد ۹۹، به ترتیب ۲۶ مرکز تهیه، توزیع، طبخ و عرضه و فروش مواد غذایی و هفت امکنه عمومی پلمب شد.

او در پایان به ۷۴ مورد بازدید مشترک انجام شده با سایر دستگاه‌ها اشاره کرد و افزود: همچنین سه مورد نظارت بر تدفین بهداشتی اجساد صورت گرفت.

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.