سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عدم ورود مدیران شهری به مسائل حاشیه‌ای

مدیرکل مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کرمانشاه از تاکید شهردار بر عدم ورود مدیران شهری به مسائل حاشیه‌ای خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ امیر همایون دولتشاهی مدیرکل مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کرمانشاه گفت : حسب دستور طلوعی شهردار کرمانشاه مدیران مجموعه شهرداری باید از ورود به هرگونه مساله حاشیه‌ای خودداری نمایند.

او گفت : طلوعی در یکی از بدترین و سخت‌ترین شرایط مالی سکان شهرداری کرمانشاه را به دست گرفت که این مساله نشات گرفته از روحیه جهادی و ایثار گونه ایشان است.

او ادامه داد: نکته مغفول مانده مدیریت شهری در سال‌های گذشته بحث حاشیه‌نشینی بوده که ریشه در معضلات اقتصادی و اجتماعی دارد.

دولتشاهی با بیان ضرورت حل مشکلات حاشیه‌نشینان افزود: برنامه‌ریزی مناسب براساس نیاز جمعیتی و فرهنگی برای حل مشکلات و معضلات این مناطق لازم است و همه دستگاه‌های اجرایی و خدمت‌رسان در کرمانشاه می‌توانند در کنار مدیریت شهری به این مساله توجه نمایند.

مدیرکل مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری با اشاره به اهمیت استفاده از ظرفیت‌های دانشگاه و تشکل‌های مردم‌نهاد افزود: باید از ظرفیت دانشگاه‌ها بر اساس کار مطالعاتی و تشکیل دفاتر تسهیل‌گری در کنار استفاده از تشکل‌های مردم نهاد بهره گرفت تا در این زمینه آینده پژوهی در عرصه مدیریت را بجای آینده‌نگری صرف قرار دهیم.

او ادامه داد: یکی دیگر از راه‌حل‌های کنترل و کاهش معضلات حاشیه‌نشینی بهره گیری از پتانسیل مشارکت حاشیه‌نشینان و واگذاری امورات به خود شهروندان این مناطق براساس آموزش است.

دولتشاهی گفت: در کنار توجه ویژه به توانمندسازی حاشیه‌نشینان باید از طریق راه‌های قانونی بر اساس ضوابط، از ساخت و ساز‌های بدون ضابطه و فاقد پروانه جلوگیری شود .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.