سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ادامه جولان ویروس کرونا در خوزستان/چند نفر در دام کووید ۱۹ افتادند؟

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از ابتلا ۷۶۴ نفر به ویروس کرونا در استان خوزستان طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی احسان پور سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: براساس آخرین اطلاعات دریافتی از آزمایشگاه‌های تشخیص کرونا در خوزستان در ۲۴ ساعت گذشته، ۷۶۴ نفر در استان به ویروس کرونا مبتلا شدند.

او بیان داشت: در حوزه‌های دانشگاه علوم پزشکی اهواز ۳۹۰ ، دزفول ۲۴۲ ، آبادان ۱۲۵ مورد، شوشتر ۶ و بهبهان یک مورد ابتلا جدید را گزارش کرده‌اند.

احسان پور با بیان اینکه از مجموع ۷۶۴ بیمار جدید شناسایی شده در خوزستان، ۶۰۹ بیمار با نظارت مستمر کارشناسان مرکز بهداشت در قرنطینه خانگی به سر می‌برند و ۱۵۵ بیمار نیز بستری شدند، اظهار داشت: با احتساب موارد جدید، تعداد کل مبتلایان به ۲۰ هزار و ۶۷۴ نفر رسید.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز تعداد بیماران بستری در بیمارستان‌های استان خوزستان را ۶۵۱ نفر عنوان و تصریح کرد: با تلاش‌های مدافعان سلامت مردم، ۱۹ هزار و ۳۲۲ نفر از بیماران مبتلا به کرونا، بهبود یافته یا از مراکز درمانی استان ترخیص شدند.

او بیان داشت:در شبانه روز گذشته ۱۸ نفر در استان خوزستان بر اثر ابتلا به کرونا ویروس جان خود را از دست دادند که از این تعداد، ۲ مورد از  دزفول، ۱۱ مورد از  اهواز، ۴ مورد از آبادان و یک مورد شوشترگزارش شده است.

احسان پور استفاده از ماسک هنگام خروج از منزل، شست و شوی مرتب دست‌ها، پرهیز از تردد‌های غیرضروری و رعایت فاصله در روابط اجتماعی را از موثرترین راه‌ها در جلوگیری از گسترش بیماری کووید ۱۹ عنوان کرد.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.