سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دریاچه طبیعی چشمه سبز مکانی برای ماهیگیری ورزشی در شرق کشور

دریاچه طبیعی چشمه سبز گلمکان برای تبدیل شدن به مکانی برای ماهیگیری ورزشی در شرق کشور دارای ظرفیت و قابلیت‌های مطلوبی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، میثم کرمانی مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان در گلمکان گفت: موقعیت جغرافیایی مطلوب، نزدیکی به شهر مشهد، شرایط آب و هوایی و پتانسیل‌های خدادادی شهر گلمکان این منطقه را به یکی از مناطق مستعد استان برای سرمایه گذاری در حوزه‌های محتلف تبدیل کرده است.

او افزود: این سازمان برای اجرای طرح‌ها و پروژه‌های سرمایه گذاری مشترک با شهرداری گلمکان آمادگی دارد و می تواند پتانسیل‌های اقتصادی سازمان و ظرفیت‌های تخصصی واحد‌های تابعه را در کمک به تقویت زیرساخت‌های درآمدی شهرداری‌ها به کار ببند.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی با اشاره به منابع آبی و قابلیت‌های مطلوب شهر گلمکان، ادامه داد: با توجه به نبود مکان مناسب برای ماهیگیری ورزشی در استان، پتانسیل بالای دریاچه طبیعی چشمه سبز و رودخانه گلمکان، قابلیت مناسبی برای ایجاد سایتی در این حوزه را داراست که می‌توان برای این منظور، برنامه ریزی و طرح‌هایی در این حوزه تدوین کرد.

کرمانی بیان کرد: با ایجادمجتمع فرهنگی و تجاری در ابتدای جاده گلمکان و بازارچه محلی در شهر گلمکان می‌توان تحول اساسی در این شهر ایجاد کرد.

انتهای پیام//ف.ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.