سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جولان کرونا ویروس در استان کرمان

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: تست ویروس کرونا ۱۴۷ نفر در استان کرمان طی ۲۴ ساعت گذشته مثبت شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مهدی شفیعی سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان موارد جدید، شمار موارد مثبت مبتلا به کووید ۱۹ در استان کرمان را طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۴۷ مورد از میان ۴۵۷ نمونه تست ارسالی به آزمایشگاه‌های استان اعلام کرد و گفت: تعداد مبتلایان به کووید ۱۹ در استان کرمان به ۲ هزار و ۴۹۰ نفر رسید.

او:افزود:موارد مثبت ۲۴ ساعت گذشته ۲۱ مورد آن مربوط به افراد بستری در بیمارستان ها،۶۹ مورد بیماران سرپایی، ۶ مورد کارکنان و ۵۱ مورد اطرافیان بیماران می‌شود.

شفیعی بیان کرد:بیشترین تعداد موارد مثبت در ۲۴ ساعت گذشته مربوط به شهرستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی جیرفت با ۶۳ مورد، دانشگاه علوم پزشکی کرمان با ۳۸ مورد و دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان با ۱۸ مورد است.

او تصریح کرد:موارد مثبت در حوزه دانشگاه علوم پزشکی بم با ۱۵ مورد و دانشکده علوم پزشکی سیرجان با ۱۳ مورد در ۲۴ ساعت گذشته ثبت شده است که ۶۰ نفر از مبتلایان زن و ۸۷ نفر مرد هستند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان با اشاره به اینکه از مجموع تعداد ۲۴۹۰ نفر مبتلایان به کووید ۱۹ در استان کرمان تعداد ۸۶۳ نفر آن‌ها بستری و ۱۶۲۷ نفر سرپایی و اطرافیان بیمار هستند افزود:خوشبختانه در ۲۴ ساعت گذشته گزارش فوت به دلیل ابتلا به کووید ۱۹ اعلام نشده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان بیان کرد: بنابراین مجموع جانباختگان ویروس کرونا در استان کرمان از ابتدا تاکنون ۹۰ نفر است.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: ویروس کرونا ، کووید-19
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۵:۴۰ ۱۹ خرداد ۱۳۹۹
مبارکه جناب روحانی