سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کانون‌های برتر نخستین رویداد ملی فهما در خراسان شمالی تقدیر شدند

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی، گفت: کانون‌های برتر نخستین رویداد ملی فهما در خراسان شمالی تقدیر شدند.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  به نقل از ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)؛ هاشم شیرازیان از واریز بیش از ۱۰۰ میلیون ریال اعتبار با هدف تقدیر و حمایت از کانون‌های فعال و برتر نخستین رویداد ملی فهما در این استان خبر داد و افزود: مبلغ ۱۳۷ میلیون ریال با هدف قدردانی و حمایت از کانون‌های فعال در نخستین رویداد ملی فهما اختصاص یافته است.

او  اضافه کرد: مبلغ اعلام شده به حساب ۱۴ کانون فرهنگی هنری مسجد و ۹ مدیر کانون فعال این استان واریز شد.

شیرازیان، کانون‌های تقدیر شده و مشمول مبلغ واریزی مذکور را کانون‌های «مشکات»، «محبان الزهرا (سلام الله علیها)» و «ریحانه» در اسفراین، «شهید همت»، «سلمان فارسی»، «امامت»، «شهدای اسفیدان» و نیز «طریق النور» در بجنورد، «قدر ولایت» و» چهارده معصوم (علیهم السلام)» در مانه و سملقان، «امام رضا (علیه السلام)» در گرمه و نیز «شفا» در شهرستان راز و جرگلان و «امام سجاد (علیه السلام)» شیروان و کانون «رأفت» از کانون‌های شهرستان جاجرم اعلام کرد.

او  انتخاب این کانون‌ها و مبلغ تعلق گرفته را بر اساس امتیاز کسب شده در سایت بچه‌های مسجد اعلام کرد و افزود: این کانون‌ها در سال ۹۸ با ثبت فعالیت‌های کانون متبوع در بخش‌های مختلف همچون کتابخوانی و قرآنی، ساماندهی اعضاء و ساختار سازی تعیین ارکان کانون و نیز فعالیت‌های مناسبتی ملی و مذهبی و ثبت ایده‌ها و طرح‌ها بیشترین امتیاز فهما را در مقایسه با دیگر کانون‌های استان دریافت کرده اند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی همچنین خبر داد: مبلغ واریزی مذکور به حساب کانون‌های اعلام شده را از ۵ میلیون ریال تا ۱۰ میلیون ریال بر اساس امتیاز و فعالیت کانون اعلام کرد.

شیرازیان در توضیحی تکمیلی افزود: رویداد ملی فهما؛ فرهنگ و هنر مساجد ایران با هدف ساماندهی بانک اطلاعات و یکپارچه سازی اقدامات کانون‌های مساجد کشور سال ۹۸ به شکل جدی در سایت بچه‌های مسجد پی گیری و اجرا شد که با ارزیابی و امتیاز دهی و در نهایت داوری فعالیت‌ها کانون هابرتر انتخاب و معرفی شدند.

او  ادامه داد:  ۳۷۲ کانون فرهنگی هنری فعال در مساجد خراسان شمالی مشارکت ۱۰۰ درصدی در نخستین رویداد فهما داشته و کانون فرهنگی هنری «معراج السعاده» روستای بزنج اسفراین با کسب امتیاز ۱۵ هزار ۱۳۱ توانست بیشترین امتیاز را در میان کانون‌های این استان کسب کند.

انتهای پیام/ه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.