سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سمنان:

باشگاه‌های ورزشی موظف به رعایت نرخ تصویب شده قبلی هستند

حسین زیاری گفت: باشگاه‌ها و اماکن ورزشی شهرستان سمنان باید طبق نرخ تصویب شده قبلی به ارائه خدمات به مردم بپردازند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حسین زیاری رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سمنان گفت: با توجه به صدور مجوز بازگشایی برخی اماکن مربوط به رشته‌های انفرادی و همچنین باشگاه‌های ورزشی، مشاهده شده تعداد اندکی از باشگاه‌داران و بهره‌برداران اماکن ورزشی، برای ارائه خدمات اقدام به اخذ مبالغی اضافه‌تر از شهریه‌های تصویب شده می‌کنند که این اقدام خلاف قانون است.

او ابراز داشت: کلیه بهره‌برداران و باشگاه‌داران باید پروتکل‌های بهداشتی را با دقت و حساسیت ویژه اجرا کنند و برای بررسی این موضوع تیم بازرسی ویژه‌ای با همراهی هیات پزشکی و ورزشی تشکیل شده است.

زیاری افزود: تا این لحظه هیچ تغییری در تعرفه‌ها ایجاد نشده است و ارائه نکردن خدمات عمومی و اخذ مبالغی با عنوان برگزاری دوره خصوصی (به اجبار) یا به بهانه خلوت شدن این گونه اماکن برای رعایت پروتکل بهداشتی خلاف قانون است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سمنان ضمن تشکر از باشگاه‌داران و بهره‌برداران اماکن ورزشی برای قانونمندی و همراهی در مسیر مبارزه با ویروس کرونا اذعان داشت: مشکلات ایجاد شده برای صاحبان کسب و کار‌های ورزشی را درک می‌کنیم، اما باید توجه داشت که فلسفه ورزش ارتقا سطح سلامت جسمی و روحی مردم است و هر اقدامی که بر خلاف این رویه صورت پذیرد مستوجب برخورد قانونی است.

او اظهار داشت: باشگاه‌داران و بهره‌برداران اماکن ورزشی در سمنان در رعایت قوانین نمونه هستند، اما اگر تخلفی صورت پذیرد که با برخورد قانونی همراه شود، مدت زمان زیادی خواهد برد تا فک پلمب صورت پذیرد.

زیاری گفت: هنوز برای رشته‌های رزمی، کشتی، جودو، فوتبال، والیبال و بسکتبال مجوزی صادر نشده است و صرفا اجازه راه اندازی ۲۹ رشته انفرادی اعلام شده و باشگاه‌های بدنسازی مجاز به ارائه خدمات هستند.

انتهای پیام / ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.