سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرپرست معاونت گردشگری میراث‌فرهنگی سمنان:

فعالان حوزه گردشگری استان سمنان توانمند می‌شوند

محمد طاهریان گفت: توانمندسازی فعالان رده‌های مختلف حوزه گردشگری در استان سمنان طی هفت دوره با هدف کمک به رونق این صنعت برنامه‌ریزی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، محمد طاهریان سرپرست معاونت گردشگری و سرمایه‌گذاری و تامین منابع اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان گفت: این دوره‌های آموزشی با هدف توانمندسازی نیروی انسانی فعال در حوزه گردشگری استان سمنان، از سوی موسسه‌های آموزشی و با نظارت این اداره کل به صورت آموزش مجازی و برخط برگزار می‌شود.

او افزود: این دوره‌ها شامل بازآموزی راهنمایان گردشگری و بلد‌های محلی، آشنایی با مدیریت اکوتوریسم ویژه ساکنین محلی و روستا‌های هدف گردشگری با تکیه بر توسعه پایدار و آموزش بازاریابی دیجیتالی در دفاتر خدمات مسافرتی است که به همت موسسه سفر آموزان گیتی شاهرود پیش‌بینی شده است.

طاهریان تصریح کرد: سایر دوره‌ها شامل مدیریت سبز با رویکرد صنعت گردشگری و هتلداری و مبانی کارآفرینی در حوزه‌های تخصصی و گردشگری است که از سوی موسسه زمین گشت پارس سمنان برنامه‌ریزی شده است.

سرپرست معاونت گردشگری و سرمایه‌گذاری و تامین منابع اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان گفت: بازاریابی گردشگری و برندسازی گردشگری در استان و مدیریت مالی برای تاسیسات گردشگری، دیگر دوره‌های مدنظر است که از سوی موسسه آشنا گرمسار برگزار می‌شود.

انتهای پیام / ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.