سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری دوره آموزشی فروش مجازی برای هنرمندان صنایع‌دستی خراسان شمالی

سرپرست معاونت صنایع‌دستی خراسان شمالی گفت: دوره آموزشی فروش مجازی برای هنرمندان صنایع‌دستی این استان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،   محمدرضا قهرمانیان  سرپرست معاونت صنایع‌دستی خراسان شمالی گفت :  این دوره آموزشی در قالب کارگاه و در تالار مجموعه مفخم بجنورد با رعایت پروتکل‌های وزارت بهداشت برگزار می‌شود.

او عنوان کرد: مقدمات فرآیند تولید، برندسازی، بسته بندی و بازاریابی و فروش از جمله موضوعاتی است که در این دوره آموزشی به علاقه‌مندان ارائه می‌شود.

سرپرست معاونت صنایع‌دستی خراسان شمالی، فضای مجازی را فرصتی برای معرفی و فروش عنوان کرد و افزود:  امروزه نقش فضای مجازی در بهبود و توسعه کسب و کار انکارناپذیر است و هنرمندان صنایع‌دستی نیز باید برای بازاریابی و فروش تولیدات خود از این ظرفیت بهره ببرند.


بیشتر بخوانید: سهم ۴ درصدی صنایع‌دستی در طرح‌های اشتغال‌زایی کمیته امداد خراسان شمالی 


او برند سازی و تجاری‌سازی، هم‌زمان با تقویت آموزش‌ها را از مهم‌ترین دغدغه‌ها در بخش صنایع‌دستی برشمرد و عنوان کرد: برگزاری سلسله کارگاه‌های آموزشی برای هنرمندان صنایع‌دستی استان برنامه‌ریزی شده است.

قهرمانیان با اشاره به تهیه و تدوین طرح مطالعه و امکان‌سنجی بازار‌های هدف صنایع‌دستی استان، اظهار کرد : هدف از اجرای این طرح، شناسایی بازار‌های هدف صنایع‌دستی در روستا‌های مقصد گردشگری است.

انتهای پیام/ه 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.