سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش دما تا عصر سه‌شنبه در اردبیل

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل گفت: بر اساس نقشه‌های هواشناسی روند افزایشی دما را تا عصر سه‌شنبه در استان شاهد خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سیاوش محمدی، مدیر کل هواشناسی استان اردبیل گفت: بر اساس نقشه‌های هواشناسی طی امروز آسمان استان صاف تا کمی ابری، همراه با وزش نسبی باد پیش‌بینی می‌شود و بیشینه دمای هوا به ۲۳ درجه می‌رسد.

او افزود: در اواخر وقت روز سه‌شنبه طبق نقشه‌های هواشناسی جو استان ناپایدار شده و ضمن افزایش پوشش ابر و کاهش نسبی دما در برخی از نواحی استان رگبار باران پیش بینی می‌شود.

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل تصریح کرد: همچنان در برخی نقاط استان رگبار پراکنده باران و رعد و برق پیش بینی شده که توصیه می‌شود از صعود به قله سبلان و برپایی چادر در کنار رودها و مسیل‌ها اجتناب شود.

محمدی گفت: بعد از ظهر چهارشنبه رگبار و رعد و برق را در برخی نقاط استان نیز شاهد خواهیم بود که این وضعیت عصر جمعه هم آغاز و با کاهش محسوس دما همراه خواهد بود.

او اظهار کرد: روز پنجشنبه آسمان استان صاف تا کمی ابری همراه با افزایش نسبی دما و وزش باد پیش بینی می‌شود که این رویه تا بعد از ظهر جمعه ادامه داشته و عصر جمعه کاهش محسوس دما و بارش باران دور از انتظار نیست.

انتهای پیام/ع

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.