سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استفاده از ظرفیت گروه‌های جهادی برای توانمندسازی مددجویان

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان بر استفاده از ظرفیت گروه‌های جهادی برای توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت این نهاد تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، یحیی صادقی، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان در نشست هم‌اندیشی با گروه‌ها و تشکل‌های جهادی شهرستان کرمان که با حضور سرهنگ پاداش مسئول بسیج سازندگی سپاه ثارالله استان کرمان برگزار شد به آمار بالای فقر و محرومیت در استان کرمان اشاره کرد و گفت: باید باهم افزایی و استفاده از ظرفیت‌ها در جهت حل مشکلات محرومان و محرومیت‌زدایی قدم برداریم.

او به بیانیه گام دوم انقلاب و تأکید مقام معظم رهبری بر استفاده از ظرفیت جوانان و حضور آن‌ها در میدان سازندگی جامعه و محرومیت‌زدایی اشاره کرد و افزود: امیدواریم بتوانیم باهم افزایی و استفاده از ظرفیت نیرو‌های جهادی و هم‌چنین گروه سازی و جذب جوانان پا به کار بتوانیم برای خدمت‌رسانی بیشتر و سازندگی مناطق محروم گام برداریم.

صادقی هدف اصلی این نهاد را توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت در حوزه‌های مختلف ازجمله مسکن، اشتغال و فرهنگی اشاره کرد و بیان داشت: امیدواریم این راستا نیز با همکاری و هم‌افزایی گروه‌های جهادی بتوانیم قدم‌های مؤثری برداریم.

سرهنگ حجت‌الله پاداش، مسئول بسیج سازندگی سپاه ثارالله استان کرمان نیز در این دیدار گفت: با توجه به ضریب محرومیتی که در برخی از مناطق استان ازجمله حاشیه شهر کرمان وجود دارد باید با هم‌افزایی و همپوشانی خدماتی را به محرومان در این مناطق ارائه دهیم.

او ضمن تشکر از خدمات کمیته امداد در مناطق محروم و هم‌چنین پیگیری‌های مدیرکل کمیته امداد استان در محرومیت‌زدایی و خدمات‌رسانی به محرومان افزود: اقدامات خوب و مؤثری درزمینهٔ محرومیت‌زدایی ازجمله در حوزه اشتغال و مسکن محرومان توسط کمیته امداد استان کرمان انجام‌شده است.

سرهنگ پاداش از راه‌اندازی قرارگاه خدمات اجتماعی جبهه انقلاب توسط سپاه ثارالله استان خبر داد و گفت: این قرارگاه به‌منظور همکاری تمام نهاد‌های خدمات‌رسانی با یکدیگر در استان راه‌اندازی می‌شود که امیدواریم با هم‌افزایی و همپوشانی نهاد‌های خدمات رسان بتوانیم در بحث خدمات‌رسانی به محرومان و محرومیت‌زدایی گام‌های مؤثری برداریم.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.