سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به دنبال بازتاب رسانه‌ای مشکل آب شرب روستای بشیرآباد

پیگیری دادستان تربت جام برای حل مشکل آب شرب روستا

به دنبال بازتاب رسانه‌ای مشکلات کمبود آب شرب روستای بشیرآباد، دادستان این شهر برای بررسی مشکل و گفتگو با اهالی به این روستا رفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،علیزاده دادستان عمومی و انقلاب تربت جام در جریان بازدید میدانی از روستا گفت: برابر گزارش کتبی که دانشکده علوم پزشکی ارائه کرده است آبی که ساکنان از چشمه برداشت می‌کند به لحاظ بهداشتی برای شرب توصیه نمی‌شود.

او ادامه داد: به دلیل کمبود آب و در نبود مردان‌روستا، زنان با ظرف و فرغون آب حمل می‌کنند که آسیب‌هایی را برای زنان به همراه داشت که جای بررسی دارد.

بیشتر بخوانید:تکذیب سقط جنین چند مادر باردار در روستای بشیر آباد تربت جام

دادستان تربت جام افزود: مشکل آب روستا مورد تایید است وجای تعجب دارد که در فاصله ۶ کیلومتری روستا اراضی تاریک دره و اراضی ملی قرار دارد که آب بسیار گورا و زلال و کاملا بهداشتی در این اراضی رهاشده و بلااستفاده است و فقط در طول سال به مدت کوتاهی عشایر دراین جا حضور دارند.

علیزاده بیان کرد:این آب مازاد بر مصرف عشایر است و دربیابان رها شده است و هیچ گونه بهره برداری نمی‌شود که می‌توان با همین آب مشکل روستای بشیرآباد را حل کرد.

او تصریح کرد:برای رفع مشکلات و مطالبات مردم روستای بشیرآباد با محوریت دستگاه‌های اجرایی جلسه با قید فوریت در فرمانداری تشکیل خواهد شد تا مشکل مردم روستا حل شود.

دادستان تربت جام تاکید کرد: با هدف عمل به وظایف قانونی خدمت رسانی به مردم شریف منطقه را در اولویت کاری قرار داده ایم.

علیزاده اظهار کرد:دستگاه‌های مربوطه مکلفند پاسخگوی مطالبات مردم را داشته باشند تا هر چه سریعتر با هدف رفع مشکلات مردم اقدام و پس از تشکیل جلسه با مسئولان امر نتایج آن به اطلاع آنان خواهد رسید.


انتهای پیام//س. ج
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.