سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برخورد با شرکت تعاونی کشاورزی اخلالگر در عرضه کود شیمیایی

مدیر کل تعزیرات حکومتی فارس گفت: با شرکت تعاونی کشاورزی اخلالگر در عرضه کود شیمیایی در شهرستان مرودشت برخورد شد.

علی مبشری مدیر کل تعزیرات حکومتی استان فارس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، اظهار کرد: طی هفته‌های گذشته شاهد عرضه خارج از شبکه کود شیمیایی اوره در شهرستان مرودشت از سوی عده‌ای سودجو بوده ایم که با توجه به حساسیت موضوع، گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی در این خصوص به طور ویژه ورود کرده اند.

او با بیان اینکه این محصول در سبد کالا‌های اساسی است و فروش آن خارج از شبکه رسمی کارگزاران ممنوع است، اضافه کرد: در این رابطه و طبق گزارش سازمان صمت، یک شرکت تعاونی کشاورزی در شهرستان مرودشت مقادیر زیادی کود اوره متعلق به کشاورزان را در بازار آزاد و به قیمت گرانتر به فروش رسانده است.

مدیر کل تعزیرات حکومتی فارس تصریح کرد: برای رسیدگی به تخلف این شرکت تعاونی، پرونده‌ای در تعزیرات حکومتی استان تشکیل شده است.

علی مبشری، میزان تخلف این شرکت تعاونی را بالغ بر ۶ میلیارد ریال دانست و ادامه داد: تعزیرات حکومتی در برخورد با افرادی که به هر نحوی در عرضه اقلام اساسی اخلال می‌کنند هیچگونه چشم پوشی نخواهد کرد.

او با بیان اینکه پرونده‌های متخلفان با سرعت و جدیت رسیدگی خواهد شد، از شهروندان درخواست کرد: چنانچه اطلاعی از عرضه خارج از شبکه کود شیمیایی دارند مراتب را به سامانه ۱۲۴ سازمان صمت و یا ۳۰۰۰۰۰۱۳۵ تعزیرات حکومتی اطلاع داده تا موضوع بلافاصله پیگیری شود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.