سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایتام تحت پوشش بهزیستی صاحب خانه می شوند

معاون مشارکت‌های مردمی اشتغال مسکن و مراکز غیر دولتی بهزیستی استان کرمانشاه گفت : طبق تفاهم نامه دیگر سازمان بهزیستی با صندوق توسعه ملی اقدامات لازم جهت ساخت مسکن برای ایتام تحت پوشش انجام شده است .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ شریفی معاون مشارکت‌های مردمی اشتغال مسکن و مراکز غیر دولتی بهزیستی استان کرمانشاه گفت : طبق تفاهم نامه دیگر سازمان بهزیستی با صندوق توسعه ملی اقدامات لازم جهت ساخت مسکن برای ایتام تحت پوشش انجام شده و ضروری است روسای بهزیستی شهرستان‌ها پیگیری‌های لازم برای اخذ پروانه ساخت را انجام دهند.

او از اشتغال مددجویان و اولویت بهزیستی برای پرداخت تسهیلات اشتغالزایی برای دو زنجیره ارزش زنبور عسل و بوقلمون سخن گفت.

اختیاری معاون امور توانبخشی بهزیستی استان کرمانشاه به وضعیت قرمز استان کرمانشاه از لحاظ شیوع ویروس کرونا اشاره داشت و از ممنون بودن پذیرش مددجویان جدید در مراکز جز با دستور قضایی خبر داد و گفت : مددجویانی که با دستور قضایی پذیرش شوند نیز ۱۴ روز قرنطینه خواهند شد و تمامی مراکز نیز باید پروتکل‌های بهداشتی را کاملا رعایت کنند و مراکز روزانه نیز همچنان فعالیت‌های خود را از طریق فضای مجازی ادامه دهند.

فرحناز محمدی معاون پیشگیری بهزیستی استان گفت : در صورت صدور مجوز کشوری پس از خارج شدن استان از وضعیت قرمز شیوع کرونا پذیرش مددجویان در مراکز ماده ۱۵ با ظرفیت یک دوم یا یک سوم امکان پذیر خواهد شد.

 کوهی معاون امور اجتماعی بهزیستی استان در مورد اهمیت پذیرش و ترخیصی‌ها در مراکز، هماهنگی اورژانس اجتماعی، قرارداد‌ها و نظارت بر آنها، مشکلات مهد‌های کودک، حساسیت آسیب‌های اجتماعی، برخورد با تخلفات مراکز، و نظارت و بازدید‌ها بر مراکز توضیحاتی را ارائه کرد.

علیرضا محمدی مدیر روابط عمومی بهزیستی استان کرمانشاه بر تعاملات دو سوی ادارات بهزیستی شهرستان‌ها با رسانه‌ها تأکید کرد و گفت: روابط عمومی چشم و گوش هر سازمانی است و رابطه دوسویه با رسانه‌ها می‌تواند خدمات ارائه شده به جامعه هدف را به خوبی در سطح جامعه انعکاس دهد.

او به عنوان مدیر امور فرهنگی بهزیستی استان کرمانشاه با اشاره به گستردگی فعالیت‌های فرهنگی در ادارات، گفت: قطعاً کار فرهنگی می‌بایست به صورت گسترده با برنامه‌ریزی بهتر انجام شود که تاثیرگذاری آن بیشتر باشد.

مهرناز خسروی مدیر امور حقوقی بهزیستی استان در مورد فرمت قراردادها، پیگیری اخذ اسناد املاک، روند اجرایی اخذ اسناد و همچنین پیگیری‌های حقوقی توضیحاتی را ارائه داد.

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.