سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نوزاد ۳۵ روزه دیلمی بر اثر کرونا جان باخت

نوزاد ۳۵ روزه‌ای از شهرستان دیلم به علت بیماری کرونا جان باخت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اعلام کرد: امروز ۳۵ بیمار جدید مبتلا به کرونا در استان شناسایی شده‌اند که ۲۰ نفرشان مرد و ۱۵ نفر زن هستند.

تعداد مبتلایان به کرونا در استان بوشهر اکنون به هزار و ۸۱۱ نفر رسیده است شامل هزار و ۴۲ مرد و ۷۶۹ زن.

اما امروز دو نفر به آمار جان باختگان کرونا افزوده شد تا تعداد فوتی‌ها به ۲۱ نفر برسد. جان باختگان جدید نوزادی ۳۵ روزه از شهرستان دیلم و مردی ۶۵ ساله از شهرستان جم هستند.

امروز هم، تمام ۱۰ شهرستان استان مورد جدید ابتلا به کرونا داشته‌اند.

سهم شهرستان بوشهر از مبتلایان جدید ۱۱ نفر، دشتستان و گناوه هر کدام ۶ نفر، عسلویه ۴ نفر، تنگستان و کنگان ۲ نفر، جم، دشتی، دیر و دیلم هر کدام یک نفر بوده است.

از میان هزار و ۸۱۱ بیمار کرونایی در استان بوشهر تا کنون ۷۱۴ نفر( ۴۳۳ مرد و ۲۸۱ زن) کامل بهبود یافته‌اند، هزار و ۵۰ نفر( ۵۸۲ مرد و ۴۶۸ زن) در مراقبت خانگی هستند، ۲۶ نفر( ۱۸ مرد و ۸ زن) در بیمارستان به سر می‌برند و ۲۱ نفر( ۱۲ زن و ۹ مرد) جان خود را بر اثر این بیماری از دست داده‌اند.

در همین حال، محمد مهدی گویا رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از آغاز فاز سوم کنترل و مدیریت کرونا خبر داده و گفته است، در این فاز برای ما مهم است افرادی را که بیشتر در معرض خطر قرار دارند، زودتر شناسایی کنیم و با مراقبت از آن‌ها اجازه ندهیم که این افراد به شکل‌های شدید بیماری کووید-۱۹مبتلا شوند.

انتهای پیام/ک

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.