سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ثبت نام در مدارس شاهد استان کرمان چگونه است؟

رییس اداره امور شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش کرمان از نحوه و زمان ثبت نام دانش آموزان در مدارس شاهد خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، حسین محسن بیگی، رییس اداره امور شاهد و ایثارگران آموزش وپرورش استان کرمان با بیان اینکه مهلت ثبت نام دانش آموزان پایه اول ابتدایی در مدارس شاهد استان کرمان تا ۲۰ خرداد ماه تمدید شده است، گفت: متقاضیان ثبت نام پایه اول دوره ابتدایی در این مدارس می‌توانند با مراجعه به سامانه سجا به نشانی www.saja.medu.ir  اقدام کنند.

او به زمان ثبت نام دانش آموزان پایه هفتم و دهم متوسطه نیز اشاره کرد و افزود: ثبت نام دانش آموزان پایه هفتم دوره اول متوسطه، اول تیر تا ۱۴ تیرماه و پایه دهم دوره دوم متوسطه ۵ تا ۲۱ تیرماه انجام می‌شود.

 محسن بیگی بیان کرد: ثبت نام در مدارس شاهد، فقط از طریق سامانه سجا به نشانی اینترنتی www.saja.medu.ir انجام می‌شود و خانواده‌ها برای پیش ثبت‌نام مدارس شاهد تنها به سامانه سجا مراجعه کنند.

او درباره ثبت نام قطعی در مدارس شاهد تصریح کرد: بعد از پایان ثبت نام، از تاریخ ۲۰ خرداد تا ۲۷ خرداد در پایه اول ابتدایی از تاریخ ۱۷ تا ۲۷ تیرماه در پایه هفتم و از تاریخ ۲۴ تیر تا ۳۱ تیرماه مدارک دانش آموز  از سوی ستاد ثبت نام مدرسه بررسی شده و در سامانه سجا تایید می‌شود و سپس برحسب ظرفیت مدرسه که از طریق استان یا منطقه تعیین شده است. از افرادی که امتیاز لازم را کسب کرده‌اند برای ثبت‌نام دعوت می‌شود و افرادی که مدارکشان کامل بود، ثبت نام قطعی می‌شوند.

محسن بیگی تصریح کرد: افرادی که مدارکشان مورد تایید ستاد ثبت نام مدرسه بوده است در پایه اول ابتدایی از ۲۷ خرداد تا ۳ تیرماه، در پایه هفتم از ۲۸ تیرماه تا ۳ مردادماه و در پایه دهم از اول تا ۱۵ مردادماه، فرصت مراجعه و قطعی کردن ثبت نام در مدرسه را دارند.

انتهای پیام/ م 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.