سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پورابراهیمی در صحن علنی:

آتش خرید سهام تهدید و فرصت جدی برای دولت است

نماینده مردم کرمان گفت: آتشی که برای خرید سهام به وجود آمده تهدید و فرصت جدید را پیش روی ما قرار داده و دولت باید بخش عمده شرکت‌های خود را در بورس عرضه کند.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  محمدرضا پورابراهیمی، نماینده مردم کرمان در جلسه امروز پارلمان اظهار کرد: اصلاح ساختار‌های اقتصادی اولویت مجلس یازدهم است و وزارت اقتصاد باید برنامه‌های خود را برای مولدسازی دارایی‌های دولت ارائه دهد، چرا که دولت بیش از ۷ هزار میلیارد تومان دارایی دارد که اگر ۱۰ درصد آن مولد شود مشکلات کشور حل خواهد شد.

او افزود: تعیین تکلیف معافیت‌های مالیاتی، فرار‌های مالیاتی، خلق پایه‌های جدید مالبات از اقدام‌های ضروری بوده و طبق اطلاعات ما قانون طرح جامع مالیات به صورت کامل اجرا نمی‌شود که این امر موجب افزایش فرار‌های مالیاتی شده است.

نماینده مردم کرمان ادامه داد: آتشی که برای خرید سهام به وجود آمده تهدید و فرصت جدید را پیش روی ما قرار داده و دولت باید بخش عمده شرکت‌های خود را در بورس عرضه کند و حداقل سهام شرکت‌های وابسته به بانک‌ها را واگذار کند.

پور ابراهیمی بیان کرد: عرضه سهام‌های شرکت‌های دولتی و شرکت‌های زیرمجموعه بانک‌ها موجب تقویت عرضه در بازار سرمایه خواهد شد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
امیرحسین
۲۳:۵۱ ۱۸ خرداد ۱۳۹۹
فروش درصد سهام عدالت