سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راستینه در تذکری شفاهی مطرح کرد؛

ضرورت برنامه مدون برای ارائه و استماع مسئولان در مجلس

نماینده مردم شهر کرد گفت: مردم به مجلس یازدهم امید دارند، بر این اساس باید سیاست مدون برای ارائه، استماع و بازخورد گزارش مسئولان پیش‌بینی شود.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، احمد راستینه هفشجانی در جلسه علنی امروز (یکشنبه، ۱۸ خرداد) مجلس شورای اسلامی در تذکر آیین‌نامه‌ای با اشاره به بند ۱۱ ماده ۲۲ گفت: رهبر انقلاب در سالگرد ارتحال امام راحل بر مولفه تحول تأکید داشتند.

او افزود: بر این اساس اگر قرار باشد ارائه گزارش مسئولان در صحن علنی و استماع آنها به شکل کنونی پیش برود، نتیجه مطلوب حاصل نخواهد شد و باید از ادوار گذشته مجلس در این زمینه درس عبرت قرار گرفت.

نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان تاکید کرد: مردم به مجلس یازدهم امید دارند، بر این اساس باید سیاست مدون برای ارائه، استماع و بازخورد گزارش مسئولان پیش‌بینی شود تا امید مردم به یأس تبدیل نشود، بنابراین پیشنهاد می‌کنم مسئولان پیش از ارائه گزارش راهکار‌ها و پیشنهادات خود را به نمایندگان ارائه کنند تا شاهد بازخورد بهتری در این خصوص باشیم.

در ادامه محمدباقر قالیباف رئیس مجلس ضمن تأکید بر اینکه نمایندگان برای استماع گزارش مسئولان باید در صندلی خود حاضر باشند، تصریح کرد: ارائه گزارش‌های فعلی از سوی مسئولان برای آگاهی بخشی نمایندگان از مسائل کلان است و حتما آغاز به کار کمیسیون‌های تخصصی تذکر یاد شده مورد توجه قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.