سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ورود افراد بدون ماسک به ادارات ممنوع

ورود افراد بدون ماسک به ادارات کهگیلویه وبویراحمد ممنوع است و خدمات به افراد بدون ماسک ارائه نمی شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، بانشی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان گفت: دستگاه‌های اجرایی باتوجه به روند صعودی آمار مبتلایان کرونا در استان از ورود افراد بدون ماسک در حوزه کاری خود ممانعت کنند.

 
 بانشی افزود: امروز با صنوفی که دستور العمل‌های بهداشتی را رعایت نکند برخورد می‌شود.
 
او از ضرورت استفاده از ماسک در ادارات خبر داد و بیان کرد: ورود مردم به ادارات استان بدون ماسک و بدون در نظر گرفتن دستور العمل‌های بهداشتی ممنوع است.

بانشی افزود: تمامی مدیران و کارکنان نهاد‌ها و دستگاه‌های اجرایی موظف هستند در محل کار از ماسک استفاده کنند و اگر مراجعه کنندگان بدون ماسک به اداره‌ای مراجعه کنند خدمت ارائه ندهند.
 
او با بیان اینکه مبتلایان به کرونا در کشور و استان افزایش یافته است ادامه داد: در صورت رعایت نکردن موازین بهداشتی توسط شهروندان، خطر جدی است و کرونا مردم استان را تهدید می‌کند.
 
 بانشی گفت: پیش از این آمار مبتلایان به کرونا در استان روزانه ۵ تا ۶ نفر بود، اما این رقم با افزایش ۲ و نیم تا ۳ برابری به ۱۶ نفر افزایش یافته است.
 
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج افزود: همسایگی ۵ شهرستان گرمسیری کهگیلویه وبویراحمد با استان‌های لرستان، خوزستان و هرمزگان که آمارمبتلایان به کرونا رو به افزایش است از جمله عوامل افزایش آمار در استان ما است.
 
 
انتهای پیام/ط
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.