سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعلام آخرین کلاس‌ها و امتحانات دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت:به منظور جلوگیری از تجمع دانشجویان در دانشگاه، دانشجویان را براساس ورودی‌های مختلف تقسیم بندی کردیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، شهین تاج آرامش معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج افزود: بیش از۸۰ درصد از کلاس‌های تئوری به صورت مجازی برگزار شده و دانشجویان برای دروس تئوری در دانشگاه‌ها حاضر نمی‌ شوند بلکه تنها در سه جلسه برای رفع اشکال می‌توانند در کلاس‌ها حاضر شوند.

او بیان کرد: دانشجویان دوره‌های کارآموزی و کارورزی می‌توانند دوره‌های خود را در بیمارستان‌های آموزشی شهرهای خودشان بگذرانند.

آرامش گفت: طی هماهنگی‌هایی که با معاون توسعه و مسئول تجهیزات و کمیته خرید تجهیزات محافظتی دانشگاه انجام شد، بسته های محافظتی برای توزیع هفتگی بین دانشجویان آماده و به دانشکده‌ها تحویل می شود.

او با اشاره به اینکه کلاس‌های تئوری و سه جلسه رفع اشکال تا پایان تیرماه به پایان خواهد رسید عنوان کرد: امتحانات از اول مردادماه به صورت حضوری با زمانبندی مشخص، تقسیم گروه به گروه دانشجویان، با رعایت فواصل اجتماعی و دستورالعمل های بهداشتی برگزار می شود.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با بیان اینکه حضور و غیاب دانشجویان در کلاس‌های تئوری اجباری نیست، اضافه کرد: ظرفیت خوابگاه‌ها نیز محدود است و با توجه به اینکه بیش از دو نفر در یک اتاق نباید باشد، حداکثر ۵۰۰ نفر را می‌توانیم در خوابگاه‌ها اسکان دهیم.

آرامش ادامه داد: همه دانشجویان باید گواهی سلامت به همره داشته باشند و دانشجویانی که مشکوک به بیماری کرونا هستند از ورود به دانشگاه خودداری کنند.

او گفت: دانشجویانی که به حضور در دانشگاه تمایل ندارند می‌توانند یا به صورت ناتمام در اولین ترم ارائه درس ها حاضر شوند و یا درس یا ترم را حذف و در آینده دوباره انتخاب کنند.

 

انتهای پیام/ط

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.