سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انجام ۱۵ عملیات آتش نشانی در همدان

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان از افزایش آتش سوزی در مراتع و انجام ۱۵ عملیات آتش نشانی طی ۲۴ ساعت گذشته در همدان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ آتشپاد محمدرضا بیاناتی، رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان گفت: ۱۱ عملیات مهار آتش و ۴ عملیات امداد و نجات حاصل تلاش فرشتگان نجات همدان در شبانه روز گذشته بود.

او افزود: عملیات‌های انجام شده در این مدت ۱۱ مورد آتش سوزی شامل حریق منزل در دیزج، حریق خودرو در بلوار سردار همدانی و ۹ مورد حریق مراتع و پوشش گیاهی در کوچه جلالی، اسلامشهر، بلوار بدیع الزمان، شهرک امیرکبیر، بلوار خرمرودی، چهارراه بابک، تپه حاج عنایت، بلوار الغدیر و جاده کرمانشاه است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان با اشاره به نجات ۴ نفر طی عملیات های دیروز بیان کرد: ۴ مورد عملیات امداد و نجات شامل نجات افراد محبوس شده در آسانسور در بنی هاشم، ۲ مورد نجات افراد محبوس شده در خودرو در روستای دهپیاز و شکریه و مهار حیوانات در تپه حاج عنایت را هم داشته ایم.

آتشپاد محمدرضا بیاناتی گفت: از تماس‌های برقرار شده ی دیروز با سامانه‌ی ۱۲۵ همدان علاوه بر مواردی که منجر به عملیات و مشاوره شده شامل ۶۰ تماس اشتباه و متأسفانه ۴۵۱ مورد از تماس‌ها نیز ایجاد مزاحمت و ۲ مورد گزارش  کذب آتش سوزی بود.

انتهای پیام/ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.