سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازگشایی آموزشگاه‌ها و مهد‌های کودک از ۲۴ خرداد

استاندار همدان گفت: مهد‌های کودک، کلاس‌های قرآن و آموزشگاه‌ها از ۲۴ خرداد با رعایت تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی فعالیت خود را آغاز می کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سعید شاهرخی، استاندار همدان  در ویدیو کنفرانس ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: با نظر وزارت بهداشت و ستاد ملی کرونا، مصوب شد مهد‌های کودک، کلاس‌های قرآن و آموزشگاه‌ها از ۲۴ خرداد با رعایت تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی فعالیت خود را آغاز کنند. 

او افزود: بر اساس تصمیم امروز ستاد ملی کرونا، نماز جمعه با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از اول تیر در شهر‌های زرد هم برگزار می‌شود.

استاندار همدان بیان کرد: تور‌های مسافرتی داخلی از ۲۴ خرداد می‌توانند فعالیت خود را آغاز کنند، اما برای فعالیت تور‌های خارجی باید بررسی‌های لازم انجام  و چارچوب‌ها بهداشتی مشخص شود.

شاهرخی بر رعایت پروتکل های بهداشتی تاکید کرد و افزود: سینما‌ها و کنسرت‌ها هم به شرط حضور ۵۰ درصد ظرفیت سالن‌ها و رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی می‌توانند از ابتدای تیر فعالیت خود را آغاز کنند.

مقام ارشداجرایی استان نظارت بیشتر بر رعایت موارد بهداشتی برای صنوف و مراکز بازگشایی شده را خواستار شد و گفت: اگر نظارت ها و رعایت موارد بهداشتی و تجمع نکردن در مراکز شلوغ را داشته باشیم باز هم میزان مبتلایان به کرونا روند کاهشی خود را طی می کند.

انتهای پیام/ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.