سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اسلامی مطرح کرد؛

الگو موفق مدیریت شهری با همکاری ارتش و شهرداری در احداث بوستان

وزیر راه و شهرسازی گفت: اقدام ارتش برای احداث بوستان در محل پادگان ۰۶ الگویی موفق در فرایند مدیریت شهری است.

به گزارش خبرنگار  حوزه  دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در مراسم بهره‌برداری از بوستان ارتش که امروز در محل پادگان ۰۶ جوادالائمه برگزار شد، اظهار کرد: نگاه متفاوت به این محدوده باعث چنین گام خوبی شد و اگر نگاه حاکم گذشته در خصوص این محدوده ادامه پیدا می‌کرد قطعا نمی‌توانستیم به جمع‌بندی امروز برسیم.

وزیر راه و شهرسازی با این که واگذاری چنین فضایی بر اساس قانون برای ارائه خدمات به شهروندان حاصل جلسات و پیگیری‌های متعدد بود و امیدواریم این خدمات ارزشمند به شهروندان ارائه شود، گفت: طراحی در ۳۰ درصدی که در اختیار ارتش است به گونه‌ای صورت گرفته که حداقل سطح اشغال به وجود اید تا در کنار بوستانی که احداث می‌شود بخش مورد استفاده ارتش نیز نقش آفرین باشد و به عنوان محیطی مسکونی و خدماتی در کنار این بوستان ارائه خدمات داشته باشد.

وی تاکید کرد: این اقدام حتما می‌تواند الگویی موفق در کل کشور باشد که در فرآیند مدیریت شهری نقش آفرین است.

اسلامی درباره نقش موثر کمیسیون‌های ماده ۵ در مدیریت شهری گفت: باید نقش این کمیسیون‌ها مورد توجه قرار گیرد. اگر توافق قبلی در خصوص این محدوده اجرایی می‌شد قطعا نمی‌توانستیم این خدمات را به شهروندان ارائه کنیم و امکان ایجاد چنین فضایی میسر نبود.

وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: بارگذاری بیش از یک میلیون مصوبه شورای عالی شهرسازی و معماری نبوده و تا کنون موضوع این محدوده به این شورا نیامده بود و برای اولین بار این موضوع به شورای عالی شهرسازی و معماری کشور ارجاع شد که تصمیم نهایی برای احداث این بوستان اتخاذ شد. امیدواریم این هدیه مبارک مردم عزیز تهران باشد. همچنین از فرماندهی معظم کل قوا و ارتش که این هدیه را به مردم تهران دادند قدردانی می‌کنیم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.