سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هدف ما شکوفایی استعداد‌های فوتبال خراسان رضوی است

مالک باشگاه فوتبال شریعت نوین گفت: استعداد‌های زیادی در فوتبال خراسان رضوی دیده شده که به دلایل گوناگون فرصت شکوفایی این استعداد‌ها مهیا نشده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سعیده شریعت مالک باشگاه فوتبال شریعت نوین در جمع اصحاب رسانه گفت: در سه سال اخیر استعداد‌های زیادی در فوتبال مشهد و استان خراسان رضوی دیده شده که متاسفانه به دلایل گوناگون فرصت شکوفایی این استعداد‌ها مهیا نشده است، این مهم اصلی‌ترین انگیزه من برای تیمداری بود.

او با اشاره به تامین منابع مالی باشگاه شریعت نوین افزود: این منابع از حضور ما در فعالیت‌های تجاری، ساختمانی تامین می‌شود و خانواده شریعت به‌طور مشخص مسئول تامین منابع مالی خواهند بود.

مالک باشگاه فوتبال شریعت نوین با بیان اینکه انتظار خاصی از متولیان ورزش و فوتبال در استان نداریم، ادامه داد: به طور کامل بر تکیه به توانایی مجموعه شریعت قدم خواهیم برداشت.

شریعت بیان کرد: باتوجه به اینکه شهرداری این امکان را دارد که زمینی در اختیار ما قرار دهد اما مخالفت کردم شهرداری زمین بفروشد. خود ما با فعالیت اقتصادی و تجاری کمپ باشگاه را ایجاد خواهیم کرد.


عمل به وعده‌

عباس چمنیان سرمربی سابق تیم ملی نوجوانان فوتبال ایران و مشاور عالی مدیر عامل باشگاه شریعت نوین در ادامه این نشست  گفت: خراسان رضوی با پتانسیل قوی همواره بازیکنان بزرگی در فوتبال استان داشته، اما در دو دهه اخیر به جایگاه واقعی خود نرسیده است.

او با بیان اینکه اصحاب رسانه در این مدت دغدغه فوتبال استان را داشتند و این دغدغه اصلی ما هم بود، افزود: فوتبال به عنوان یک صنعت پر طرفدار در سطح دنیا شناخته می‌شود، اما به طبع چالش و حواشی خاص را نیز دارد.

سرمربی سابق تیم ملی نوجوانان فوتبال ایران ادامه داد: امسال زمزمه‌هایی در رابطه با حضور من و همکاری با باشگاه شریعت نوین وجود داشت و سه ماه فکر کردم چگونه می‌شود به این باشگاه کمک کرد، با بررسی سابقه تیم شریعت و شرایط موجود فهمیدم این تیم براساس صداقت شکل گرفته است و صادقانه پیش خواهد رفت.

چمنیان بیان کرد: اصحاب رسانه پرچمدار انتقال اخبار به علاقه‌مندان فوتبال هستند و باید از افرادی که صادقانه در رشد و اعتلای فوتبال استان تلاش می‌کنند حمایت کنند.

او تصریح کرد: در این مدت خانواده شریعت هم خوب کار کردند و به وعده‌هایی که داده بودند عمل کردند.

سرمربی سابق تیم ملی نوجوانان فوتبال ایران تاکید کرد: یک حس بدبینانه وجود دارد که هرکس وارد فوتبال می‌شود بد قول است و قصد سوءاستفاده دارد، با تیمداری باشگاه شریعت نوین می‌شود به آینده این مجموعه امیدوار بود.

چمنیان اظهار کرد: چند سالی است که بین لیگ برتر و بدنه اصلی فوتبال استان خلع ایجاد شده است و در لیگ یک و لیگ دو نیم نداشتیم و تیمداری در لیگ سه هم با چالش‌های فراوان صورت گرفته است.
 
او در خصوص شرکت باشگاه شریعت نوین در لیگ دسته سوم فوتبال کشور افزود: این امکان وجود داشت که با خرید امتیاز در لیگ دو شرکت کنیم، اما خواستیم مدارج ترقی علی رغم سختی‌های پیش رو پله پله طی شود.

سرمربی سابق تیم ملی نوجوانان فوتبال ایران ادامه داد: با استفاده‌ی بازیکنان فعلی و جذب بازیکنان جدید برای صعود به لیگ دو برنامه ریزی خواهیم کرد.

چمنیان بیان کرد: مهم‌ترین مسئله اکتفا به دارایی موجود است برنامه ریزی برای حضور در رده‌های بالاتر داریم، اما چشم انداز باشگاه حضور یک تیم قدرتمند در لیگ دسته یک برای سال‌های ۱۴۰۳،۱۴۰۴ خواهد بود.

او تصریح کرد: حمایت از بازیکنان بی بضاعت نیز از اهداف اصلی باشگاه شریعت نوین خواهد بود همان طور که در دوسال گذشته این موضوع مورد توجه مدیران باشگاه قرار گرفته است و با تاکید مالک محترم باشگاه علاوه بر قرارداد بازیکنان بی بضاعت امکانات دیگری در اختیار خانواده این بازیکنان قرار می‌گیرد.

سرمربی سابق تیم ملی نوجوانان فوتبال ایران تاکید کرد: تا این لحظه هیج گونه حمایتی از سوی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی و هیات فوتبال استان نداشتیم. خوشبختانه با عملکرد خوب خانواده شریعت هیچ انتظار کمک مالی نداریم و بیشتر به حمایت معنوی نیاز داریم.

او اظهار کرد: با زمین جهاد کشاورزی قرارداد بستیم و به صورت تمام وقت زمین در اختیار باشگاه خواهد بود قرارداد یک زمین تمام وقت در دانشگاه هم به زودی منعقد خواهد شد، چون در لیگ کشوری حضور داریم باید نماینده آبرومند استان باشیم باید در یک استادیوم تختی یا ثامن یا حتی استادیوم امام رضا علیه السلام میزبان حریفان باشیم.


همه چیز حساب شده

چمنیان در خصوص حمایت فوتبال دوستان مشهدی از تیم شریعت نوین گفت: تبلیغات و کانون هواداران در این مقطع اهمیت زیادی ندارد، دل بستن هواداران به یک تیم به زمان نیاز دارد، باید کیفیت بالایی داشته باشیم و هواداران اگر شاهد شکل گیری یک تیم خوب و بومی باشند قطعا از آن حمایت خواهند کرد.

مالک و مشاور عالی باشگاه شریعت نوین در پایان نشست خبری ضمن تشکر از اصحاب رسانه تاکید کردند از هیچ تلاشی برای رشد و اعتلای فوتبال استان فرو گذار نخواهند بود.

انتهای پیام//ر. ر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.