سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نقی زاده: بازی با پیکان کمک زیادی به هماهنگی و آماده شدن نفت مسجد سلیمان کرد/ امیدوارم با آغاز مجدد لیگ اتفاق بدی رخ ندهد

بازیکن تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: اولین بار است که چنین مشکلی برای لیگ برتر پیش آمده و رقابت‌ها تعطیل شده، اما امیدوارم با شروع مجدد لیگ اتفاق بدی رخ ندهد.

میثم نقی زاده بازیکن تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  درباره بازی تدارکاتی روز گذشته تیمش برابر پیکان اظهار داشت‌: با وجود این که هر ۲ تیم در حال بدنسازی هستند و از آخرین بازی مدت زیادی می‌گذرد، برابر پیکان بازی خوبی داشتیم و بازیکنان تا حدودی ارزیابی شدند. این بازی به هماهنگی تیم و آماده شدن برای ادامه مسابقات کمک زیادی کرد.

نقی زاده در ادامه گفت: به احتمال زیاد کادرفنی تا آغاز لیگ برتر چند بازی دوستانه دیگر برای تیم در نظر می‌گیرد تا بتوانیم در شرایط بازی قرار بگیریم و بازی‌های خوبی ارائه دهیم. تاکنون به آمادگی ۵۰، ۶۰ درصد رسیدیم، اما امیدوارم تا شروع لیگ کاملا آماده شویم.

او در پاسخ به این سوال که در این شرایط بهتر است لیگ ادامه پیدا کند یا بازی‌ها نیمه تمام بماند گفت: به عنوان یک بازیکن تابع باشگاه هستم. ما نظراتمان را به کادرفنی و باشگاه اعلام می‌کنیم و باشگاه موضع گیری می‌کند. نظر شخصی خودم این است که برای برگزار شدن بازی‌ها باید تمام پروتکل‌های بهداشتی رعایت شود، اما خیلی از باشگاه‌ها از امکانات کافی برخوردار نیستند و تیم‌ها برای برگزاری مسابقات باید مسافت‌های طولانی را طی کنند.


بیشتر بخوانید: تعطیلی تمرینات زردپوشان با تصمیم تارتار


بازیکن نفت مسجد سلیمان با اشاره به محدودیت‌های تیم‌های لیگ برتری اظهار داشت: ما نمی‌توانیم برای هر سفر از پرواز چارتر استفاده کنیم و باید با اتوبوس به شهر‌های دیگر برویم. شرایط سخت است، اما به هر حال مسئولان تصمیمات لازم را اتخاذ می‌کنند و باید به آن احترام بگذاریم. اولین بار است که چنین مشکلی برای فوتبال پیش آمده و به همین دلیل کنترل شرایط سخت‌تر است، اما امیدوارم اتفاق بدی نیفتد.

نقی زاده درباره عملکرد تیمش در رقابت‌های فصل جاری اظهار داشت: از ابتدای فصل نتایج خیلی خوبی گرفتیم. نسبت به چند سالی که نفت مسجد سلیمان در لیگ بود، امسال بهترین نتایج را گرفتیم که باید از کادرفنی تیم تشکر کنم. سعی می‌کنیم در ادامه رقابت‌ها هم بازی‌های خوب و باکیفیتی ارائه دهیم و نتایج قابل قبولی بگیریم.  

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.