سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توانمندسازی فرهنگی یکی از برنامه‌های مهم کمیته امداد برای خانواده‌های مددجو است

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: توانمندسازی فرهنگی نیز یکی از برنامه‌های مهم کمیته امداد برای خانواده‌های مددجو است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ قنبر موسی نژاد در دیدار با مسئول کانون‌های فرهنگی مساجد استان ایلام بیان کرد: بخش عمده‌ای از مشکلات جامعه از طریق آگاهی سازی فرهنگی و توانمندسازی فرهنگی قابل رفع است.

او با عنوان اینکه یکی از حوزه‌های مهم خدمت رسانی در کمیته امداد، حوزه فرهنگی و آموزشی است گفت: در این زمینه نیازمند همکاری دستگاه‌های فرهنگی دیگر در این استان از جمله کانون‌های مساجد هستیم.

موسی نژاد اضافه کرد: در این زمینه حوزه فرهنگی کمیته امداد آماده همکاری همه جانبه با کانون‌های فرهنگی مساجد این استان هست و در این زمینه آماده امضاء تفاهم نامه همکاری با این دستگاه هستیم.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام افزود:، تعامل و هم افزایی بین دستگاه‌های فرهنگی می‌تواند باعث سرعت بخشیدن به پشبرد برنامه‌ها باشد و کمیته امداد در این زمینه نیز آماده همکاری است.

موسی نژاد به فعالیت رسانه‌ای کانون‌های مساجد استان اشاره کرد و گفت:خبرگزاری شبستان بازوی قوی کانون‌های مساجد در زمینه توسعه و گسترش فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی است و کمیته امداد همکاری خوبی با این رسانه دارد.

انتهای پیام/غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.