سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آخرین آمار مبتلایان به کرونا در استان کرمان

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: برای دومین روز متوالی آمار مبتلایان به کوید ۱۹ در استان کرمان سه رقمی شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، شفیعی سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان با اعلام اینکه شمار موارد مثبت مبتلا به کووید ۱۹ در استان کرمان را طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۱۹ مورد اعلام کرد گفت:از میان ۴۲۹ نمونه تست ارسالی به آزمایشگاه‌های استان تعداد مبتلایان به کووید ۱۹ در استان کرمان به ۲۲۹۹ نفر رسید.

او افزود: موارد مثبت ۲۴ ساعت گذشته ۱۶ مورد آن مربوط به افراد بستری در بیمارستان ها، ۲۶ مورد بیماران سرپایی، ۱۰ مورد پرسنل و ۶۷ مورد اطرافیان بیماران می‌شود.

شفیعی با اشاره به اینکه بنابراین بیشترین تعداد موارد مثبت در ۲۴ ساعت گذشته مربوط به شهرستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی جیرفت با ۶۸ مورد، است بیان کرد:دانشگاه علوم پزشکی کرمان با ۳۶ مورد و دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان با ۱۰ مورد است.

او اظهار کرد: موارد مثبت در حوزه دانشکده علوم پزشکی سیرجان با ۵ مورد در ۲۴ ساعت گذشته ثبت شده است و در دانشگاه علوم پزشکی بم در شبانه روز گذشته تست انجام نشده است.

شفیعی گفت: ۶۶ نفر از مبتلایان زن و ۵۳ نفر مرد هستند.

او با اعلام اینکه از مجموع تعداد ۲۲۹۹ مبتلایان به کووید ۱۹ در استان کرمان تعداد ۸۳۷ نفر آن‌ها بستری و ۱۴۶۲ نفر سرپایی و اطرافیان بیمار هستند افزود: خوشبختانه در ۲۴ ساعت گذشته گزارش فوت به دلیل ابتلا به کووید ۱۹ اعلام نشده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اظهار کرد: بنابراین مجموع جانباختگان ویروس کرونا در استان کرمان از ابتدا تاکنون ۹۰ نفر است.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.