سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازرسی بیش از ۳۱ هزار کنتور گاز در استان اردبیل

مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل از بازرسی بیش از ۳۱ هزار کنتور گاز خانگی و صنعتی در استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سردار اسماعیلی، مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل گفت: طی سال ۹۸ بیش از ۳۱ هزار و ۸۰۰ مورد کنتور گاز خانگی و صنعتی در استان اردبیل مورد بازرسی قرار گرفته است.

او با بیان اینکه شرکت گاز استان اردبیل در حال حاضر به بیش از ۴۹۰ هزار مشترک خدمات ارایه می‌دهد، افزود: طی سال گذشته بیش از ۳۱ هزار و ۸۰۰ مورد کنتور گاز خانگی و صنعتی به همراه ۹۶ کیلومتر لوله گازرسانی فلزی و ۳۰۳ کیلومتر لوله پلی اتیلن در اقطار مختلف توسط کارشناسان واحد بازرسی فنی و ارزیابان برون سازمانی مورد ارزیابی و تست قرار گرفته است.

مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل حفظ و حراست از شبکه‌ها و تأسیسات را از اهم وظایف شرکت در سال‌های آتی برشمرد و گفت: ارایه خدمات بهینه و تأمین مستمر گاز طبیعی به عنوان مهمترین رسالت شرکت‌های گاز استانی مبتنی بر حفظ و حراست از شبکه‌ها و تأسیسات می‌باشد که در این خصوص برنامه ریزی‌های مدون و دقیق و نظارت توسط کارشناسان واحد بازرسی فنی نقش مهمی را در تحقق این هدف مهم دارد.

اسماعیلی بیان کرد: به منظور گازرسانی به تمامی شهر‌ها و تعداد یک هزار و ۳۱۲ روستای استان اردبیل بیش از ۹ هزارو ۶۰۰ کیلومتر خطوط لوله شبکه گذاری شده است.
انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.